• Jha man!
    Ik ben gewoon 17x uitgamaakt voor emo vandaag! ;o
    Egt een stelletje Naaiers in de stad jho!.,
    Warom ben je emo,, als je een the hip mutjes draagt met een strikje er in., en Extensions?! ;o
    Tsss,.
    *niks tegen Emo's*
    Bhut,. Ik vind het egt belachelijk,, dat je neit eens meer een strikje kan dragen,, en je al meteen in een hokjeword gedouwt..
    Want als ik morgen dat strikje en me extensions thuis laat, ben ik opeens weer normaal?! ;o
    Dus,, whie gaat er gezellig Emo zijn met mij vandaag?!! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, ik. Want zo wordt ik ook weleens genoemd, grappig genoeg. :'DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Haha, ik. Want zo wordt ik ook weleens genoemd, grappig genoeg. :'DDD

    Wat leven we weer in een prettige samenleving! =D
    Whooh, welkom bij de Club! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben gothic ik word uitgemaakt voor gothic waar ik ook ben, ik ben gewoon mezelf, en jij ook en daar hoeft niemand een label op te plakken toch, laat ze lekker denken jij bent wie je bent zonder strikje en extension of met ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik ben elke dag anders. Ene dag vinden ze me hippie, dan emo, dan gothic, dan alto en weet ik veel wat. Maar ik ben eraan gewend. Het in inmiddels zo; ik kijk pas op als ze me bij mijn echte naam noemen want daar schrik ik van want dan ben ik niet gewend van vreemden. ;'D
    Dat is best ernstig, maarja. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Wat leven we weer in een prettige samenleving! =D
    Whooh, welkom bij de Club! ^^

    Thank you. -maakt buiging-
    Eigenlijk moeten ze nog stickers bij zich hebben en die dan op je voorhoofd plakken. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Thank you. -maakt buiging-
    Eigenlijk moeten ze nog stickers bij zich hebben en die dan op je voorhoofd plakken. ;D

    Jha kom!
    Eigenlijk moeten we ze gaan verkopen!
    Jonge ik dnek dat we rijk worden!
    *GlinsterendeGeldOogjes!*

    @RememberXme
    Jonge die was diep!
    Nhee, maar ik trek me er ook niks van aan., maar 17x op een dag is egt extreem! ;O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ook, want ik heb mijn benen geharst en nu heb ik pijn. Iemand vroeg wat er was en toen zei ik dat. Toen noemde die me emo, lol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bij mij schreeuwen ze altijd Satan, hoe dom kan je zijn, want ik heb een gewoon, recht opstaand kruis om mijn nek hangen x]


    Alis volat propriis.

    Mijn broertje zei gisteren aan tafel; 'Ben je gothic ofzo?'
    Omdat ik zwarte nagellak ophad, en een muur in mijn kamer zwart wilde behangen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Mijn broertje zei gisteren aan tafel; 'Ben je gothic ofzo?'
    Omdat ik zwarte nagellak ophad, en een muur in mijn kamer zwart wilde behangen.

    Mijn broertje zegt aan tafel ook altijd; "Jij bent echt gothic hé?", maar van hem kan ik het hebben :]


    Alis volat propriis.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Thank you. -maakt buiging-
    Eigenlijk moeten ze nog stickers bij zich hebben en die dan op je voorhoofd plakken. ;D


    Ze moeten standaar met die; Hello, I am .... Stickers bij zich dragen en dan er op schrijven wat iemand is en die dan op die persoon zen voorhoofd plakken! Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Onderbroek schreef:
    Ik ook, want ik heb mijn benen geharst en nu heb ik pijn. Iemand vroeg wat er was en toen zei ik dat. Toen noemde die me emo, lol.

    Zo overdrefen zijn ze bij mij op school altijd!
    Omdat ik een x gekrabbelt van door mijn kat,, en er dus een heel dun korstje op mijn pols zat,, was ik meteen emo..
    en nu standaart als ik bij Aardrijkskunde zit,, gaan 4 jongens die naast mij zitten, de helle tijd snijbewegingen maken., En in hun boek leegbloedende popetjes tekeen! x'D
    Toen heb ik een keer geropen.
    'Man Zobespeel je geen viol,, als die egt zou zijn, zou hij zo schaal klinken als je moeder *** '
    Dus toen had ik nog maar 3 irritante Mensjes over!
    [a]
    En een van die jongens had me met Sinterklaas,, toen wou hij een messenzet voor mij kopen.,
    Dus ik zeg simpel, 'Dat doe je dat tog,, ik probeer hem aleen wel even op jou uit.'
    Maar helaas had hij daar het lef niet voor ><
    Wel groote mond,, maar als het er op aankomt niks!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken het. Ze gingen vandaag sneeuwballen tegen me aangooien omdat ik 'emo' ben ><.


    I am an idiot, I move.

    Prophet schreef:
    (...)

    Ze moeten standaar met die; Hello, I am .... Stickers bij zich dragen en dan er op schrijven wat iemand is en die dan op die persoon zen voorhoofd plakken! Ö

    Ik heb stickers met I'm Gay, die zijn awesome :'D Niet dat dat er iets mee te maken heeft ofzo x'D


    Alis volat propriis.

    Silvester schreef:
    Ik ken het. Ze gingen vandaag sneeuwballen tegen me aangooien omdat ik 'emo' ben ><.

    Dat deden ze bij mij en mijn beste vriend vandaag ook, maar dat was echt een zware epic fail, want we vingen ze steeds op :"D


    Alis volat propriis.