• De stelling van vandaag luidt:
    TMF en van die dingen zijn onzin, je kan beter je radio opzetten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hm, ik vind het leuker om die videoclips ook te kijken :Y)


    - hoi ;D

    oneens,


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oneens


    I need you like a heart needs a beat

    Maakt mij niet uit x'D


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Mwah, op TMF komt reclame, op de radio komt muziek die ik niet leuk vind. Geen mening ;3 je kan gewoon beter een cd opzetten.


    Destroy what destroys you.

    LadyBug schreef:
    Ik vind het geen onzin, want soms is het wel leuk om TMF of MTV te kijken. Maar ikzelf luister liever naar de radio jah.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik luister en kijk ook allebei niet zo maar ik zou eerder radio luisteren dan TMF kijken ook al is radio ook niet mijn muziek ofzo maar MTV vind ik wel leuk met die programma's maar ik snap mensen die er mee eens want met radio luisteren kan je ook gwn hw maken of stories schrijven terwijl dat met tv kijken moeilijker is dus ik ga voor eens


    Het komt wel goed schatje <3

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    ik vin de beiden leuk


    /

    Bwah, valt best mee.
    Trouwens, op de radio is het altijd reclame en zitten ze altijd door de muziek heen te zeiken, terwijl ze dat op TMF etc niet doen.

    Ik vind deels wel bullshit, omdat ze enkel de muziek draaien die ze willen dat je luistert. Zo draaien ze dus meer van die (naar mijn mening) belachelijke hip-hop en dance.
    TH wordt bijna nooit gedraaid, want daar zijn ook veel haters rond en ze zijn bang dat als haters dat zien, ze dan de tv uitzetten en zo minder kijkers hebben.
    Stom, want ze weten niet hoeveel fans dat er zijn en dat zijn er nog steeds véél. Minder, maar tussen één miljoen en één miljoen en een half ziet men niet snel een verschil.

    Jammer genoeg is dat ook zo bij de radio.
    Dus ik hou het bij mijn cd's en mp3. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tmf is verslavend! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik luister naar geen van beide.
    Alleen iPod<3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ligt eraan,
    soms is het inderdaad onzin en zet je het inderdaad beter af. Maar soms is het ook nog wel leuk of nuttig.