• De stelling van vandaag luidt:
    Eens crimineel, altijd crimineel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    't Ligt aan de instelling en het karakter van de persoon zelf. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Niet mee eens.! mensen veranderen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens, dat zit gewoon in je. Dat kan je niet veranderen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LadyBug schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    mee eens


    you were born original don't die as a copy

    Oneens.


    dress me, i'm your mannequin.

    Dat verschilt natuurlijk per persoon, maar ik denk dat het altijd wel een beetje, als is 't maar een heel klein beetje, in diegene blijft zitten, en zoals LadyBug zegt: Ik kan me er meer iets bij voorstellen dat het bij een zwaardere crimineel voorkomt, dan bij een 'simpele' tasjesdief.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat ligt eraan. Als zo'n crimineel echt wil veranderen dan zal het vast ook wel lukken, als diegene er echt zijn best voor doet.

    Oneens. Sommige criminelen veranderen, andere niet. Maar dat is zeker niet bij iedereen zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Half?
    Ik vind wel dat criminelen weer het 'goede pad' op kunnen gaan maar ik denk wel dat ze altijd een paar van hun criminele trekjes zullen houden en dus nooit een brave burger worden. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mee eens, ik denk dat het toch altijd wel in je blijft..

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    Zoals jij. (nerd)


    Smiling but close to tears.

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    Only losers can act the way you do