• Oké, dat is wat overdreven gezegd misschien, maar ik was wel even vergeten hoe leuk puzzelen kon zijn!

    Mijn vriend en ik zijn er gisterenavond aan begonnen en net ben ik na het ontbijt nog even verder gegaan.... 2,5 uur... whoops... hij is 1000 stukjes haha. En dat terwijl ik morgen nog een tentamen heb en keihard moet studeren lol.
    Vanmiddag ga ik naar de Intertoys om nog een puzzel te halen (: En een puzzelmat uiteraard!

    Puzzelen jullie wel eens?


    oi, suzy

    Dank je! Je helpt me herinneren aan wat ik nodig moet gaan doen als mijn tentamens gedaan zijn :Y)


    Stenenlikker

    Jaaa! Deze ochtend nog heel even bij mijn lief. Zijn zus was begonnen aan eentje van 3000 stukjes en ik kon het niet laten ook een paar stukjes te leggen. :Y)
    Helaas heb ik er tijdens het schooljaar niet echt tijd voor, maar in de vakantie puzzel ik zó graag. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    3000 stukjes?! :S Doe normaal x) Dat is gekkenwerk.


    oi, suzy

    Roach schreef:
    3000 stukjes?! :S Doe normaal x) Dat is gekkenwerk.


    Ze maakt er ook van 5000. Maar daar ben je wel een tijdje mee bezig. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, dat kan ik me voorstellen... hoe lang dan? Like, 2 weken?

    Deze heb ik zojuist gekocht!

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 12:51 ]


    oi, suzy

    Ik ben door omstandigheden met mijn studie gestopt en heb dus heel veel vrije tijd. Net als jij heb ik dus ook het puzzelen weer op gepakt! Ik ben begonnen met 1 van 100 stukjes en nu net aan 1 met 1000 stukjes. Ik weet dat ik er wrs lang over ga doen omdat ik concentratie problemen heb, maar het brengt me gek genoeg wel altijd even tot rust


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Puzzelen is echt da bomb tho. Bij de action hadden ze ook een tijd geleden puzzels van hetzelfde merk waarmee je nu bezig bent. Ik weet niet of ze die nog hebben, maar je kunt altijd kijken (:


    We were the forever that didn't last

    Ik vind puzzelen héérlijk! Ik kom helemaal tot rust als ik dat doe, maar jammer genoeg heb ik er amper tijd voor. Eigenlijk enkel in periodes waarin ik nu net geen stress heb.


    The soul needs autumn.

    En welke puzzelmat heb jij voor zulke grote puzzels?

    Ik ben al een heel erg lange tijd aan het denken om zulke puzzels te starten, maar het moet dan ook makkelijk op te ruimen zijn tussendoor.

    Wel echt een coole hobby!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een goede vriendin van mij en ik zijn vrienden geworden doordat we beiden iets moesten gaan doen en geen van beide zin hadden in een spel, dus maar besloten te puzzelen. En zo hebben wij weken lang dag in dag uit gepuzzeld totdat zij tenslotte werd overgeplaatst en ik geen puzzel meer kon zien haha.
    Mis der steeds als ik het woord ‘puzzel’ voorbij zie komen

    Maar gewaagd! Veel succes. Puzzels zijn altijd zo duur tho


    i wanna die with you once or twice.

    De puzzel is af! Met bloed, zweet en tranen x) Op naar de volgende!


    oi, suzy