• Zoals velen onder jullie al hebben ondervonden is Ivy/ TrashQueen weg van Quizlet.
    Ze heeft een korte uitleg gegeven, maar nu dacht ze dat jullie haar zielig vonden omdat ze alleen zou weg gegaan zijn omdat iemand haar 3keer voor een hoer uitschold. Wel Omdat ze het zelf niet kan uit leggen doe ik het voor haar. Er zit een groter verhaal achter dan de meeste denken. Ik weet het zelf nu al zo een 2maand en was er kapot van. Met spijt in mijn hart ga ik jullie een diep geheim van Ivy vertellen, omdat ze me het vroeg en ik het wil doen voor haar.

    Toen Ivy 13was had ze iemand leren kennen in een winkel. Hij was 16 en werkte daar als jobstudent. haar vriendin heeft haar een date met hem bezorgt. ze waren een koppel en gelukkig dat ze was. Toen ze van de dansstudio kwam regende het ze kwam hem tegen en hij nam haar mee naar huis. Ze vroeg of ze mocht douchen, ze ging onde rde douche staan en toen ze er terug uitkwam waren haar kleren weg. ze had een handdoek om haar geslagen en liep de badkamer uit. daar stond hij voor haar. sleurde haar mee. je weet al wat er gebeurde. Ze werd verkracht toen ze 13 was. Ze dacht altijd dat het haar schuld was, ze vond zichzelf een hoer.2 maand geleden was hij er weer. 2keer in 1 week, ik wa smet haar op msn bezig ik ehb met hem gechat ik probeere hem zolang mogelijk van Ivy weg te houden maar natuurlijk waren ze met meer. IK had toen ruzie met Ivy omdat ik naar de politie was geweest. Ik heb haar vergeven het was een maand later toen en ze vertelde me dat ze ook naar de politie was geweest, ze was lales bijna zogoed als vergeten, ze leefde weer. Maar gisteren die ruzie met Julia en mij, was de boosdoener dat haar deed weg gaan. iemand noemde haar een hoer maar liefst 3keer. Nu moet je begrijpen dat ze weer aan vroeger dacht. Ivy had er moeite mee om alles te vergeten en gisteren heeft dat ene woord alles weer terug gebracht. ze kon het niet aan daarom is ze weg. de ruzie van gisteren heeft haar besluit vast gezet. Maar de hoofdreden weten jullie nu.


    Dit was hard om te schrijven geloof me als je dit moet schrijven over je eigen vriendin voor andere haar de reden te geven waarom ze weg is gegaan dat is moeilijk.


    NU weten de mensen die wilden weten waarom ze vertrok waarom ze weg is.
    Begrijp haar en ga er niet over beginnen tegen haar het is zo al moeilijk genoeg.
    Ivy verdient beter veel beter en het belangrijkste is dat ze GEEN hoer is.
    dus drm is het niet haar fout toen niet en van die ruzie ook niet.
    Ivy en ik zeggen dankje om te lezen.


    *He's the one.

    :O ik vind het egt sneu.. ik vind dat je over niemand mag oordelen als je degene niet in het echt kan! dus helemaaal al geen hoer noemen! je weet nooit wat voor achtergrond iemand heeft ( wat klink ik cliche ) maarja welke quizen had ze? want misschien herringer ik me haar weer!
    xX. mich