• die th haten en domme grappen over ze maken en je verbieden om naar th concerten te gaan? -__-'

    een hele familie heb ik --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Welcome by de club ^

    Mijn ouders zijn zo echt 'Lisa doe wat je wilt, maar ik wil er geen last van hebben' dan is da zo van ..eeh oké dan xD

    en gisteren avond ook, mijn ma zo tegen me, jah zorg da je voor het licht word weer thuis zijt é de meeste ouders zouden dus zeggen, voor het donker ^^

    uhm ze maken wel domme grappen erover, maar mijn ouders zijn wel chill op zich, want ik mag wel naar concerten enzo. Maar echt balen dat je zo'n familie hebt


    Why don't you break my heart

    Ik heb zo een hele familie echt k*t!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Welcome by de club ^

    danke xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jep.. mijn hele familie behalve mijn broertje en me oma (A) maar naar een concert mag ik alleen met een volwassene! maar zelf gaan ze niet mee:@

    Jep.. mijn hele familie behalve mijn broertje en me oma (A) maar naar een concert mag ik alleen met een volwassene! maar zelf gaan ze niet mee:@

    Ik mag alleen naar concerten ^^
    Woehooeew (dance)

    (...)
    Ik mag alleen naar concerten ^^
    Woehooeew (dance)

    Ruilen met ouders? U_U

    (...)
    Ruilen met ouders? U_U

    Neej xD of misschien, als men ma der kwaaie dagen heeft ^^ dan zit ik hele dagen boven, maar voor de rest, heb ik echt wel leuke ouders, maar wat wil je met mij als dochter (A)

    ego (H)

    (...)
    Ik mag alleen naar concerten ^^
    Woehooeew (dance)
    Oh mijn ma gaat gewoon mee xD vind ze nog leuk ookxD


    Why don't you break my heart

    nee dat heb ik niet. Ik mag wel naar concerten, alleen ze doen *vervangen door heel erg* moeilijk over spijbelen voor concerten, en slapen bij concerten :'D

    (...)Oh mijn ma gaat gewoon mee xD vind ze nog leuk ookxD

    Mijn mamy echt niet xD en men papa zeker niet, hij vind tokio hotel maar stinken ^^
    Maar ze gunnen het mij wel op naar concerten te gaan (als ik het zelf betaal natuurlijk) maar ze gaan me zeker niet tegenhouden =) Ik mag eigenlijk gewoon echt alles ^^

    Mijn ouders accepteren het en e zijn zelfs nieuwsgierig wanneer er nieuwe CD's enzo uitkomen. En ik mag gelukkig naar concerten toe. (cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben jarloers gister had ik weer een discussie over een piercing. mocht weer niet O_o'