• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik kon het niet vinden. Als er al een over is, mag dit topic natuurlijk gesloten worden:Y).

    Ik vind het ronduit lelijk.
    Klik en huiver


    rules don't stop me

    Ahneeeee : ( Nog meer borstvergroting?
    Ze was eerst zo mooi..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind het echt super zonde dat ze dat gedaan heeft. Ik vind haar hoe ze in het begin van The Hills is stukken mooir ^^


    -

    ik vind haar borsten nu overduidelijk fake gedaan.
    er zijn valse borsten waar je het niet aan ziet, maar dit is echt erover! en gewoon in het algemeen vind ik het vreselijk fake, en ervoor was ze zo'n mooi meisje! zonde!

    haha, die tieten. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Als zij zich nu daardoor beter in haar vel voelt, laat haar dan doen.En het resultaat mogen wij misschien dan wel lelijk vinden maar het voornaamste is toch dat zij het mooi vindt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg! Dat meen je toch niet o_o Dat is echt super lelijk. Dan kunnen ze haar voortaan beter gebruiken als bijzet tafeltje, en dan eigenlijk gelijk op zolder zetten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ervoor was ze mooier :X


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Hahah, ja, ik snap het niet hoor, want ze is er niet beter op geworden.


    Your make-up is terrible

    zou je sirieus kunnen vliegen met die borsten? Echt zoo een geval is het en ze had mooi lichaam nu is ze plastic ze kan de zon niet meer in dan smelt ze(6)


    Some angels have no wings.

    ze hebben een stuk uit haar rug weg gehaald he ;x zodat haar rug mooietr werd of whatever ;x


    We can only learn to love by loving.

    Closure schreef:
    Als zij zich nu daardoor beter in haar vel voelt, laat haar dan doen.En het resultaat mogen wij misschien dan wel lelijk vinden maar het voornaamste is toch dat zij het mooi vindt?

    Een woord: ugly


    You can run but not hide

    Ze ziet er ouder uit door die facelift. :'D
    Maarja, zelf weten.


    blame the bully.

    krijg er kippenvel van
    brrr :S


    Change, the only good thing in this world.

    Ik vind dat hoe ze er nu uit ziet echt iets té plastic... Eerst was ze nog wel mooi, maar nu.... :x


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo