• Tot nu toe kan je enkel een bèta aanvragen voor stories.
    Maar ik dacht nu dat het misschien ook handig zou zijn om het ook bij quizzen, topics en polls in te voegen. Sommige quizzen zijn namelijk erg lang enzo. En nee, het is niet omdat ik bèta ben ofzo dat ik dit voorstel. Ook moest ik geen bèta zijn, zou ik dit voorstellen (:

    Wat denkt Quizlet hiervan?
    Is het nodig?
    Is het handig?
    Zou het een verbetering van de site zijn?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:39 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Eerlijk gezegd vind ik het zelf niet zo nodig... En we hebben het al druk genoeg met de hoofdstukken alleen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat het in sommige gevallen wel handig zou zijn, maar hoe lang moet je daar dan op wachten?
    Je kan nogal moeilijk een week wachten voor je je topic kan aanmaken, hè.(krul)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:27 ]


    effort never betrays you

    Bij quizzen en polls vind ik 't eventueel nog wel kunnen, maar bij topics? Nee :'D Dan moet je inderdaad wachten, totdat een Bètareader de tekst heeft goedgekeurd/aangepast. Of je maakt het topic en laat er dan een Bètareader bij komen, maar dat zou betekenen dat die Bètareader het topic moet kunnen aanpassen. Maar, dan ben ik er eerder voor, en dat is geloof ik ook al afgesproken, dat de Bètareaders een melding maken en dat de moderators het dan kunnen aanpassen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben tegen, dan is het net zo'n fabriek hier.
    Nergens nog spellingsfouten vind ik ook maar niks, spellingsfouten geven Quizen, topic's en polls juist wat karakter. Niemand is perfect vind ik en dat geld ook voor Quizen, topic's, polls en bloggen. Bovendien als dat er dan is, zullen weer andere ook willen dat dit er ook voor de blogs komt.

    Tegen dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jou aan mijn topics laten zitten? Dacht het niet. (krul)
    /JOKE


    *insert philosophical cringe expression here*

    doe maar niet ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmmm ...
    Op die punten hebben jullie wel gelijk natuurlijk ...
    Maar bij die lange quizzen zou het denk ik toch wel handig zijn ? (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het voor Quizzen wel een goed idee, maar voor topics en polls lijkt het me een beetje onhandig en bovendien overbodig. (:
    Wat betreft de quizzen ben ik dus wel voor ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sommige mensen hebben ook hun verhalen nog in Quizzen, dus voor hen zou het misschien ook wel handig zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Sommige mensen hebben ook hun verhalen nog in Quizzen, dus voor hen zou het misschien ook wel handig zijn.

    inderdaad, alleen snap ik niet waarom ze ze maar niet willen omzetten naar stories ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Tragically schreef:
    Ik ben tegen, dan is het net zo'n fabriek hier.
    Nergens nog spellingsfouten vind ik ook maar niks, spellingsfouten geven Quizen, topic's en polls juist wat karakter. Niemand is perfect vind ik en dat geld ook voor Quizen, topic's, polls en bloggen. Bovendien als dat er dan is, zullen weer andere ook willen dat dit er ook voor de blogs komt.

    Tegen dus.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    inderdaad, alleen snap ik niet waarom ze ze maar niet willen omzetten naar stories ...

    Dat lukt bij mij niet :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    BlueElephant schreef:
    (...)
    inderdaad, alleen snap ik niet waarom ze ze maar niet willen omzetten naar stories ...

    Daar kan ik je wel wat redenen voor geven.
    Ze vinden het lelijk staan, ze vinden het onhandig en/of ze vinden het té veel werk om hun quizen(die in verhaalvorm staan) om te zetten in stories.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jullie zitten al zo lang bezig met de hoofdstukken. Doe maar niet want het is niet echt nodig :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    BlueElephant schreef:
    (...)
    inderdaad, alleen snap ik niet waarom ze ze maar niet willen omzetten naar stories ...

    Ik heb gehoord dat sommige mensen hun Series zijn kwijtgeraakt toen ze, ze wilden omzetten naar stories.


    *insert philosophical cringe expression here*