• Ik heb echt een groot probleem. Mijn moeder heeft dus iets met haar knie gedaan, waardoor ze niet mag/kan lopen. Dus ik moet de komende twee weken voor haar zorgen & het huishouden(waaronder koken, wat ik niet kan) & school. Aangezien ik niet aankomende week maar de week daarop Pww heb, ga ik het allemaal niet redden. Mijn vader werkt 6 dagen per week, en die dagen zijn ook nog eens ontzettend lang. Ik heb al vaker voor haar gezorgt, maar nu weet ik het even allemaal niet meer.

    Wie heeft er tips om toch nog goede cijfers te halen & mijn moeder in leven te houden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leren tijdens het koken? :Y)
    Nee sorry, ik weet niet zoveel,
    maar toch succes, (flower)


    Smiling but close to tears.

    misschien kan een verwante een tijd komen logeren en het huishouden gedeeltelijk overnemen? misschien een tante of oma of zo...het kan namelijk niet wezen dat jij het hele huishouden moet doen en tegelijkertijd gopede cijfers halen...dat lukt mooi niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Goed inplannen, bijv. dat je zegt van zo tot zo iets in het huis, dan wat voor jezelf en dan 1,5 uur iets voor school? Geef dit ook aan je moeder aan, zou ik zeggen.
    En succes, het lijkt me kinda suck om dat allemaal te moeten doen ;$ maar schiet niet in de stress ;d

    dat bijvoorbeeld je moeder tijdens het koken je overhoort? (A)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    dat bijvoorbeeld je moeder tijdens het koken je overhoort? (A)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wens je succes


    Queen of Hell is my name