• Weg van thuis, en vooral GEEN vakantie meer. Dat idee deed me eerst niet zoveel, maar toen ik op de fiets stapte wou ik bijna roepen 'zet me in een tijdmachine! ik wil weer vakantie!'
    Waar heb ik het nou over?
    De eerste dag school!
    Hoe was het bij jullie?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb nog een week vakantie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GE-WEL-DIG. ik had een droog gesprek met mijn mentor, en een jongen die nieuw is in de klas, en véét goed gitaar kan spelen ,en nog eens een goede vriend is van mijn crush. Ik denk dat ik mijn klas volgend jaar ga missen ,als ik examen heb gedaan. God, examen doen...


    SLOAN.

    oh,,shit!
    ik morge ook!
    bid voor mij.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is zo saai, serieus. Vandaag was de eerste dag dat ik weer rooster volgde -opzich was het wel oké- maar ik tel de dagen serieus af tot ik weer vakantie heb! (:

    vanaf morgen het tweede uur heb ik precies één week school. Als je die tijdmachine hebt, mag ik dan mee terug naar het begin van de vakantie?


    It's time to be happy again.

    Wel ok, denk ik..


    Life is hard and then we die

    Heb mijn 1e dag stage erop zitten en ik wil weer vakantie :9~


    -

    Het was wel oké. Vind dat ik een leuke klas heb. ^^
    Alleen de geschiedenisles vandaag -blokuur- was echt slaapverwekkend (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hahaha het viel nog mee, kheb een nieuwe geschiedenis leraar en het was zn 1e dag ooit zegmaar, en hij kan dus echt geen orde houden. Dus dat was wel een relaaaxt uur ( A)

    Ik moet morgen naar school.
    Geen zin, echt niet dat iemand mij morgen kan opvrolijken hoor >.<


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik moet morgen pas naar school. Naar het eerste middelbaarxP

    Ik moet morgen voor de eerste keer terug naar school. Van 10 tot 12. Beetje welkomstding. En donderdag begint school as we know it --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vandaag was mijn eerste dag ook! :'D (Duh, zelfde school. x'D)
    Nja, was wel leuk. Mijn klas voor dit jaar is best oké. :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 16:14 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Armani schreef:
    Ik moet morgen voor de eerste keer terug naar school. Van 10 tot 12. Beetje welkomstding. En donderdag begint school as we know it --"


    Beeeeeeeesje :-)

    Morgen is mijn eerste schooldag, kennismaking en boeken afhalen. Ik vrees vooral voor mijn klas.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 16:28 ]


    Only losers can act the way you do