• Ik hou van dieren en ik vind het verschrikkelijk wat we hun aandoen, maar ik had nooit gedacht dat je meer om dieren kon geven dan om je eigen soort. Bij Telefacts ging het over 'The ice man' een moordenaar die zijn slachtoffers in stukken sneed en invroor, hij heeft naar eigen zeggen over de 200 mensen vermoord, zelfs gewoon als ze hem een vieze blik gunden, vermoorde hij ze. En de hele tijd zat ik gewoon te kijken en te luisteren en te denken in mijn eigen 'arme familie van die overleden mensen', maar toen begon hij te vertellen over dat hij eerst 'te laf' was om mensen te vermoorden en dat als hij zich verveelde hij dieren ging martelen. Zoals die ene keer dat hij 2 katten met hun staarten aan elkaar bond en over de wasdraad hing om te kijken hoe ze elkaar verscheurden. Toen ik dàt hoorde kreeg ik kippenvel en moest ik huilen en ik kon gewoon niet meer verder kijken en wanneer hij vertelde over mensen die hij vermoorde voelde ik eigenlijk niet veel emotie's. (cat)


    All was well.

    Ik geef ook meer om dieren dan om mensen.Als je allemaal bedenkt wat een mens doet,dan is het bestlogies dat je meer om dieren geef.Die zijn teminsten wijs en lief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik geef ook om dieren maar niet meer dan mensen. Mensen kunnen je kwetsen, dieren niet echt


    Queen of Hell is my name

    Ik hou meer van mensen dan van dieren :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hou evenveel van beide.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat hangt er van af bij mij...Maar in feite zijn wij ook zoogdieren:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    wat Poseidon zegt . ;D

    tiepmiep95 schreef:
    ik geef ook om dieren maar niet meer dan mensen. Mensen kunnen je kwetsen, dieren niet echt


    mooi gezegd


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb dat ook gezien. =D

    Dat heb ik ook als ze over dieren en mensen vertellen. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geef meer om mensen dan om dieren.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik geef ook meer om dieren dan om mensen.
    mensenmishandeling doet mij niks, maar als ik ook maar een uitgemergelde hond/kat/paard etc. zie, krijg ik tranen in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 16:43 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    ik geef ook meer om mensen dan om dieren.
    mensenmishandeling doet mij niks, maar als ik ook maar een uitgemergelde hond/kat/paard etc. zie, krijg ik tranen in mijn ogen.

    Dan geef je tog meer om dieren?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef om beide even veel, denk ik.


    Never run out of reasons to smile...

    Opsich.. Het ligt eraan hoe ik me voel..
    Maar ik geef wel super veel om dieren, dat valt niet te ontkennen.


    Follow Your Dreams!

    Rosebeat schreef:
    Ik hou meer van mensen dan van dieren :x


    Only losers can act the way you do