• Haii,

    Ik heb dus binnenkort een gala. Ik ben helemaal verliefd geworden op een jurk die ik op het internet gevonden heb. (Klik.)
    Maar mijn moeder wil niet dat ik iets via internet bestel. ): Weet iemand leuke winkels rondom Eindhoven of Den Bosch waar ze galajurken verkopen?

    Thank you <33
    Yenna.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    denbosch: degalazaak.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat ik zojuist verliefd geworden ben o_o. Wat een prachtige jurk! Op welke site kan je die bestellen?

    Eh, ik zou je zo een paar leuke winkels kunnen geven maar die zijn allemaal in Amsterdam. Heel erg veel succes met zoeken!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Je kan ook via de Large zelf bestellen denk ik?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Murderhouse schreef:
    Ik denk dat ik zojuist verliefd geworden ben o_o. Wat een prachtige jurk! Op welke site kan je die bestellen?

    Eh, ik zou je zo een paar leuke winkels kunnen geven maar die zijn allemaal in Amsterdam. Heel erg veel succes met zoeken!


    Klik voor link naar de site. ^^

    Zaiphon schreef:
    Je kan ook via de Large zelf bestellen denk ik?


    Het probleem is dus dat ik van mijn moeder niet mag bestellen. :c


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Temper schreef:
    (...)

    Het probleem is dus dat ik van mijn moeder niet mag bestellen. :c


    De Large levert altijd op tijd en het is goede kwaliteit. Ik heb zelf ook een heleboel van de Large


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    De Large levert altijd op tijd en het is goede kwaliteit. Ik heb zelf ook een heleboel van de Large


    Ja al mijn kleding is van de Large xd. Maar het probleem voor haar is dat ik hem niet kan passen. Ze heeft een hekel aan terugsturen dus als hij niet zou passen heb ik gewoon een te grote of te kleine jurk en gaat ze echt geen andere jurk voor me zoeken.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:50 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Temper schreef:
    (...)

    Ja al mijn kleding is van de Large xd. Maar het probleem voor haar is dat ik hem niet kan passen. Ze heeft een hekel aan terugsturen dus als hij niet zou passen heb ik gewoon een te grote of te kleine jurk en gaat ze echt geen andere jurk voor me zoeken.


    Heel goed meten?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Heel goed meten?


    Dat zou kunnen o: Zal ik eens voorstellen aan m'n moeder, thank you <3.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    DIE SITE IS GEWELDIG... Volgend gala heb ik een jurk :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    DIE SITE IS GEWELDIG... Volgend gala heb ik een jurk :Y)


    Als ik dat toch eens voor elkaar zou krijgen he -.- Ik heb A, zelf geen geld (nog geen baan) en B, mn ma zou het nooit voor me betalen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Als ik dat toch eens voor elkaar zou krijgen he -.- Ik heb A, zelf geen geld (nog geen baan) en B, mn ma zou het nooit voor me betalen.

    Aww, succes :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    verliefd worden op een jurk.. Dat ken ik. Dat had ik met een jurk van LOTR en die heb ik thuis nagemaakt. Misschien is dat een optie?


    I dress to kill, but tastefully

    In Eindhoven zit een leuke boutique. Even denken hoe ik dat het beste uit kan leggen, als je voor de Zara staat, kun je nog 'rechtdoor' lopen, dan zit er nog een straatje met wat winkels. Aan de linkerkant zit er dan op een hoekje een kleine winkel met galajurken. Die man geeft ook echt goed advies, wat het beste model is voor je lichaam en welke kleur mooi is bij je huid.


    everything, in time