• ik las dit net op internet =O

    PERPIGNAN - De politie heeft in Frankrijk een 18-jarige man opgepakt omdat hij zich op internet voordeed als lid van de Duitse poprockband Tokio Hotel. Op die manier probeerde hij meisjes te verleiden naaktfoto's naar hem op te sturen.

    De man uit de Zuid-Franse plaats Perpignan introduceerde zichzelf in chatrooms als Bill Kaulitz, de zanger van Tokio Hotel waarvoor vele tienermeisjes in zwijm vallen.

    Via chatssessies knoopte hij contacten aan met 11 tot 17-jarigen. Een aantal daarvan stuurden naakfoto's van zichzelf, die de nep-ster op internet plaatste.

    Jaja, daarom zeik ik altijd zo over fakers. ^^ Sick people, en het kan heeel verkeerd aflopen.

    Ja, maar wees eerlijk je betn toch ook dom als je naaktfoto's aan iemand geeft die zegt dat ie Bill is. Hoe vaak hebben we de echte Bill Kaulitz al wel niet horen zeggen dat je dat nooit moet geloven? Trouwens ze zouden nu zowieso geen tijd hebben, want ze zijn druk aan eht touren in Amerika! De kans dat ze je toevoegen is klein, want ja ZE KENNEN JE NIET EENS!!

    OMG WAT EEN KUT VENT.
    en ik zou sowieso NOOIT naakt foto's aan iemand laten zien O_o


    don't Worry...Be gay.

    Dude als ik met die vent praatte zou ik hem gewoon irriteren

    Ja, maar wees eerlijk je betn toch ook dom als je naaktfoto's aan iemand geeft die zegt dat ie Bill is. Hoe vaak hebben we de echte Bill Kaulitz al wel niet horen zeggen dat je dat nooit moet geloven? Trouwens ze zouden nu zowieso geen tijd hebben, want ze zijn druk aan eht touren in Amerika! De kans dat ze je toevoegen is klein, want ja ZE KENNEN JE NIET EENS!!

    idd zo denk ik er ook over =D ik heb nou ondeande 4 bill's en tom's op msn
    en ze zin allemaal echt zeggen ze x'D


    don't Worry...Be gay.

    Dude als ik met die vent praatte zou ik hem gewoon irriteren

    ja gwn hard stalke weetje (6)GNAGNA


    don't Worry...Be gay.

    Waar gaat het heen met deze wereld -,-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hoe laag kan een mens zinken -.-


    Laag zo te zien


    Live life limitless.

    OMFG!
    Zo erg voor die meisjes!
    Maar ze moeten ook niet zo naïef zijn. Gelukkig maar dat die gast opgepakt is

    WOW! Niet normaal!

    (...)
    idd zo denk ik er ook over =D ik heb nou ondeande 4 bill's en tom's op msn
    en ze zin allemaal echt zeggen ze x'D
    Dies goed =D
    Ik heb dr geeneeen op msn, =D
    Jammer want kzou ze zo danig ambeteren dase in een instelling belanden ^__^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gatver =OOO

    Maar eigenlijk wel dom dat die mensen denken dat Bill echt op zo'n chatsite zou komen en dan fotos zou doorsturen -_-

    xxSamanthaa(duivel

    Wat een vieze teringlijer is dat :O


    Sweet dreams will come true.

    echt wel erg!!!


    Let me be me...

    1 ding : de echte fans weten wel hoe bill ong. in elkaar zit en zou eigenlijk moeten weten dat bill nooit naaktfoto's van meisjes zal vragen. Verder is het wel een creep die kerel ( ik heb het over de fake-bill btw )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..