• jaa ik had gisteren een topic gemaakt over wat er aan de hand was enzo en dat ik niet meer hier wou zijn..en ik moest z nog een kans geven volgens ThxSunshine dus ik geef ze een kans gebeurd het vandaag weer..! hij wou me gvd weer slaan! mijn broertje werd agressief en schold me voor alles uit! kklijer,krijg de tyvus,ga uit mijn leven , kkjood:S dus ik begon te rammen en slaan! komt me vader staat hij aan zijn kant en komt hij op mij af..! dit word me wel teveel!

    Ö

    ohow

    O: Arme Derya


    Lalalalalalalala.

    En nu?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmm, ik kan met dingen omgaan wat eigenlijk even erg is maar dit.. Miss moet je daar weg.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Slaat jou broertje je?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hm, ik snap het even niet? Maar in ieder geval mijn vader doet ook iets wat niet hoord, ik blijf gewoon hier. Het gebeurt niet meer. Denk ik.


    I recycle my thoughts.

    Oh. het gaat over je vader. Dacht over je broertje fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Slaat jou broertje je?


    nee als hij slaat sla ik terug..hij scheld me uit en mijn vader is dus een meeloper..hij staat altijd aan een anders kant wat ook maar TEGEN mij is :S

    Hmm, ik kan met dingen omgaan wat eigenlijk even erg is maar dit.. Miss moet je daar weg.


    war moet ik dan leven..? straat ? mijn vriendins moeder gaat mij dus echt niet daar laten =S!

    Oh. het gaat over je vader. Dacht over je broertje fzeu.

    Volgens mij gaat het wel over haar broertje.
    Maar ik heb het over mijn vader.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    war moet ik dan leven..? straat ? mijn vriendins moeder gaat mij dus echt niet daar laten =S!

    Kan je niet naar familie fzo??

    .


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    :S snap je punt tis natuurlijk een kut gevoel als je vader de andere kant kiest. moet je us schreeuwe; wrm kies je altijs zijn kant! vraag is door, wrm sloeg ik hem heah? dat weet je niet heah? neej nou moet ik ut zggn en dan zeg je ut (A)


    when words fail, music speaks.

    :S snap je punt tis natuurlijk een kut gevoel als je vader de andere kant kiest. moet je us schreeuwe; wrm kies je altijs zijn kant! vraag is door, wrm sloeg ik hem heah? dat weet je niet heah? neej nou moet ik ut zggn en dan zeg je ut (A)


    dat gaat niet als ik zo tegen hem praat..krijg ik een klap opp me bek -_-' en ik ga EGT NIET janken voor hem!