• Wij hadden net het laatste uur PAV en der was zo een kei saaie documentaire bezig.Bijna iedereen was met z'n gsm bezig,dus begon een vriendin van mij J. die naast mij zat smsen te sturen naar C. en ik begon na 5 min. ook naar hem te smsen en hij smsten terug enzo. Maar de leerkracht zag dat J. aan het smsen was en die zei dat J. haar gsm moest wegsteken of dat ze hem anders zou af pakken.Nu van mij had ze het niet gezien dus ik deed gewoon verder.En C. smsten terug naar mij enzo.
    Nu ze zag dat C. aan het smsen was en hij moest z'n gsm vooraan voor de leerkracht op tafel gaan leggen.Nu ik en J. smsten gewoon lege berichten naar z'n gsm en die stond op redelijk luid trillen.En die leerkracht kreeg het daar serieus van op haar zenuwen en 10 min later had hij 14 nieuwe berichten en hij moest zien van wie die was en als die berichten van mij of van J. kwamen kregen we straf en dusjah hij wou eerst die smsen niet laten lezen omdat hij het ook grappig vond dat we die berichten sturen en jah uiteindelijk heeft hij die laten leze en zag die leerkracht dat die van mij en J. kwamen en moet we tegen morgen een A4 papier aan de voorkant vol schrijven over: "Wat is er zo leuk aan met de gsm bezig zijn tijdens de les"
    En ik heb dus geen flauw idee wat ik kan schrijven.

    Iemand die toevallig iets weet?


    I need you like a heart needs a beat

    Wees eerlijk, want anders weet ik ook niet veel. :'D


    Let the Night embrace you

    Dat het interessanter is dan de les zelf. Nee ik heb ook geen idee, haha :'D

    Hm, geen idee o.O misschien dat het belangrijker was dan de les?
    ach, ik moest een keer 8x de schoolregels overschrijven omdat ik mijn werk niet af had ><


    Destroy what destroys you.

    Zet er neer dat het belangrijk is om contact met leeftijdsgenoten te hebben (cat). Mijn Engels docente vond dat ook een goede reden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maak er lekker een grap van. Schrijf gewoon op heel serieuze toon een super raar verhaal, zodat ze het wel móét goedkeuren en jij er ook nog wat plezier aan beleeft :Y)
    Misschien een vriendin opbellen of ze wil helpen met verzinnen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Geesz schreef:
    Zet er neer dat het belangrijk is om contact met leeftijdsgenoten te hebben (cat). Mijn Engels docente vond dat ook een goede reden.

    Die is goed =D
    @ Bravery,een raar verhaal?


    I need you like a heart needs a beat

    Gewoon, dat het leuker is om te smsen onder een les dan op te letten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Gewoon, dat het leuker is om te smsen onder een les dan op te letten :'D

    Ik moet dus wel een heel a4 blad vol krijgen he :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    (...)
    Die is goed =D
    @ Bravery,een raar verhaal?

    Ja gewoon, verzin wat leuks.
    Dat het van de stemmen in je hoofd moest, want anders mocht je 's middags geen chocola eten.
    Weetikveel ;D


    I clicked my heels and wished for you.

    ik mag 2 blz schrijven omdat er iemand een propje naar bord had geschoten, de lerares wist niet van wie, en niemand zei iets (we willen toch geen klikker zijn?) en nu heeft heel de klas dus straf

    Schrijf gewoon 1 blz vol met: "Wat is er zo leuk aan met de gsm bezig zijn tijdens de les"
    of: "met de gsm bezig zijn tijdens de les is leuker dan opletten" x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij krijgen dan ook niet snel straf bij ons op school haha. Ik heb een keer mijn excuses moeten aanbieden voor het uitvegen van de namen op het strafbord :P en verder niks xD (ik ben ook best braaf)


    SLOAN.

    Je zegt dat het goed is voor je sociale contacten en dat het je ehlpt bij je nederlands omdat je bezig met de nerderlandse taal en dat dat ook onder school valt.


    behind very angel is a demon

    hee het is wel heel leuk dat mensen vandaag nog reageren ofzo, maar op 18 januari schreef ze dat ze het de volgende dag in moest leveren O,o


    Alis volat propriis