• Ik heb het over de ex van mijn vriendje. Ze kan er niet tegen dat ik nu met hem samen ben en dat laat ze duidelijk merken. Ik liep voor haar en ik hoorde d'r allemaal slechte dingen over me zeggen en ze was zichzelf met mij aan het vergelijken. Ik had me bijna omgedraaid en haar onder haar voeten gegeven maar ik heb me ingehouden.
    Ik vind het eigenlijk wel grappig. Maar ik kan er dus niet tegen dat ze niet gewoon blij kan zijn voor hem omdat hij nu gelukkig is. Als ze een betere vriendin voor hem was geweest waren zij nu mischien nog samen. Pech voor haar, ze moet hem maar niet kwijtspelen.
    Nog iemand zo een hekel aan jaloerse exen die je bijna willen vermoorden?

    Ik heb geen last van jaloerse exen, want ik heb geen vriend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, nee. Ik als ex was ik niet jaloers toen ie verkering kreeg met een ander. Ik was juist blij voor hem, want hij was echt verliefd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, maar je weet wat ik ga doen als ze maar één poot naar jou uitsteekt? Ik kap der tietjes deraf samen met haar lelijke paardenstaart en dan stopt ze wel met overdreven hard lachen.

    Nee niet meer nee, maar toen het zo was, was het ook niet bepaald heftig. Eigenlijk ook maar amper. Ik weet eigenlijk alleen dat ze jaloers was, verder niets. Ze zei geen slechte dingen over me ofzo xD

    Maaruh.. over die situatie. Inderdaad, lach er maar om. Zij heeft het verpest, dus zij moet zich niet zo aanstellen.


    Life is hard and then we die

    Nee, gelukkig niet.
    Wel een ander persoon die ik liever nooit van gehoord zou willen hebben ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Jup, de 'ex' van mijn vriend heeft al eens letterlijk gezegd tegen hem dat ze me zou vermoorden en ik ben een kuthoer, volgens haar. Ik amuseer me er wel mee, vooral op school. ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cassidy schreef:
    Ik heb geen last van jaloerse exen, want ik heb geen vriend.