• Good-evening fellow nerds,

    Ik was daarnet muziek aan het luisteren tijdens het lezen en plotseling besloot Youtube dat het tijd was voor een throwback naar vroeger, en wel met 21 Guns van Green Day. Het is hilarisch hoe je bij de eerste noten van dat ene nummer je je ogen wijd opensperd, langzaam en dramatisch je hoofd optilt uit je boek en dat besef begint te landen: oh ja, dàt nummer! Zo'n liedje dat je al jaaaren niet meer hebt gehoord, maar je zal hem uit duizenden herkennen. Good heavens en de herinneringen die er aan kleven, geweldig.

    De opdracht van vanavond: graaf eens diep in je geheugen naar een nummer dat je vroeger, zeg een jaar of 5 geleden, helemaal plat hebt geluisterd. Ja? Komen de eerste noten al boven drijven? Voel je vrij om het met ons te delen (en ook welke herinnering je eraan hebt!), wie weet herkennen anderen het ook nog van een al lang vervlogen tijd en kunnen we allemaal even dat gevoel herbeleven (krul)

    Toen ik 4 jaar geleden intro liep in Nijmegen, was dit echt mijn nummer. Een vriendin van mij moedigde me altijd aan om te gaan dansen zodra dit nummer werd gedraaid. Het was ook alleen maar op dit nummer dat ik helemaal los kon gaan.

    Ook wonderful dat er gewoon random Spaanse woorden in zitten zonder enige samenhang :')

    Pastiche schreef:
    Toen ik 4 jaar geleden intro liep in Nijmegen, was dit echt mijn nummer. Een vriendin van mij moedigde me altijd aan om te gaan dansen zodra dit nummer werd gedraaid. Het was ook alleen maar op dit nummer dat ik helemaal los kon gaan.

    Ook wonderful dat er gewoon random Spaanse woorden in zitten zonder enige samenhang :')

    (...)


    Stiekem staat dit nog steeds op mijn afspeellijst (zip)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Aan dit nummer heb ik niet veel herinneringen, maar ik weet nog dat ik 'm zo heerlijk rustgevend vond.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    (Daarbij ook meteen Hangover van Taio Cruz)

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2018 - 11:44 ]


    Just doing what I can

    Jonas Brothers - S.O.S.

    Dit is eigenlijk nog steeds een van mijn favoriete Jonas Brothers liedjes tbh, doet me denken aan de Jonas Brothers fangirl tijd en de fanfics van toen (':
    Bring back jb

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 22:56 ]


    We were the forever that didn't last

    Misschien niet helemaal in de categorie maar net kwam ik ineens To build a home van Tony Dare langs op Spotify. Het is van mijn favoriete scene van step up en ik was zoooo verbaasd.
    Ga nu verder luisteren.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Misschien niet helemaal in de categorie maar net kwam ik ineens To build a home van Tony Dare langs op Spotify. Het is van mijn favoriete scene van step up en ik was zoooo verbaasd.
    Ga nu verder luisteren.


    Dat had ik laatst ook toen ze dat nummer in een reclame gebruikten! Ik zat daar echt 0,0"

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 19:17 ]

    Big Time Rush hun muziek staat nog steeds in mijn afspeellijst voor als ik onderweg ben, ook al is hun laatste album 5 jaar oud.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."