• Wat is het leukste dat je vandaag is gebeurd?

    En wat is het kutste vervelendste?

    Het leukste vandaag was mijn vriendin Carmen die heel -uhm- leuk omging met een flesje water if you know what I mean :')

    Het stomste was dat ik binnen nu en 3 minuten op mijn fiets naar mijn supersaaie werk moet gaan..

    En bij jou?


    ars moriendi

    Leukste: Het feit dat ik niet naar economie ging omdat ik anders 3 tussenuren moest wachten. Dus ik was al heel vroeg uit. Gevolg wordt iets minder leuk waarschijnlijk :')

    Vervelendste: Dat me ma voor de zoveelste keer schijnheilig loopt te doen, en nu ben ik pissig op d'r :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:30 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leukste: Ik heb vandaag lekker veel geschreven en lekker uitgeslapen.

    Stomste: Ik was ziek waardoor ik een record traplopen heb gezet (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Leukste: Had vandaag vrij.
    Vervelendste: Niks.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Leukste: Het gesprek dat ik en mijn vriendin gevoerd hebben in de caravan van onze school =D
    Vervelendste: Dat mijn ma kut loopt te doen, dus dat ik vanavond waarschijnlijk mijn vriend niet ga zien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leuk I dunnow m'n hele dag was crap.
    Vervelend Ik heb serieus de ergste preek ooit gekregen of toch zover ik mij kan herinneren, van m'n leerkracht. Ik wist dat m'n foto's ni goed waren maar ik moest foto's hebben anders zou hij toch zowieso beginnen kreften dat ik nooit iets doe. Enja dus ik had foto's bij dat op niets trokken, wat ik zelf ook wel wist. Maar ik denk niet dat hij daarom het recht had om te zeggen dat het de verschrikkelijkste foto's ooit waren en dat zelfs een amateur nog betere foto's trok, tot zover de commentaar op de foto's toen begon hij commentaar te geven over mij. Dus iets dat er totaal niet mee te maken heeft, m.a.w. hij zat me volledig af te kraken, en ik bedoel echt de grond inboren en dan nog is op m'n kop gaan staan ofzo. Achja het is al weken zo dat ik van mensen commentaar krijg maar aangezien ik er serieus niets aan kan doen, gha kan ik er ook niets aan veranderen en moet ik gewoon als die commentaar slikken.

    Leuk; vrij, nieuwe schoenen.
    Niet leuk; voelde me niet zo lekker
    :3


    blame the bully.

    Leukste; Ik heb waarschijnlijk een voldoende voor engels. :Y)
    Vervelendste; Preek van de afdelingsleider.


    Smiling but close to tears.

    Leukste: Alle smsjes die ik heb gekregen van mijn crush, het feit dat ik alleen maar met mijn hoofd bij hem zit, het feit dat ik nu op msn met hem praat en dat hij me heel erg blij maakt.
    Vervelendste: Het feit dat ik morgen een tentamen heb en 2 verslagen moet inleveren. Verslagen zijn niet af en tentamen is niet geleerd. Maar het komt goed, alles komt altijd goed.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leukste: Heb samen met een vriend een vereniging opgericht waarbij we gaan demonstreren tegen lollyfabrikanten omdat ze die papiertjes zo strak vastlijmen/eromheen doen. En we willen de snor terug laten komen, ghehe. En we willen hiermee over 50 jaar in de geschiedenisboeken staan, omdat we de wereld gaan veroveren. (cat)
    Vervelendste: Shuttlerun/piepjestest met gym, ging hyperventileren.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ging eerste uur naar school, tweede ziek naar huis gegaan, de hele dag thuis op de bank gelegen, en toen moest ik ook nog naar de ortho.
    Leukste: Ik ben Donderdagmiddag vrij, en morgen eerste uur uitval. (niet dat ik daar wat aan heb, als ik nog ziek ben : D)

    Leukste : Ik was vandaag om twaalf uur uit, en heb een 8,8 voor Engels gehaald.

    Vervelendste : Ik heb een zware onvoldoende gehaald voor Duits, waardoor ik ipv negen, tien tekort punten heb, terwijl je er maar drie mag hebben.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:53 ]


    Save me with your love tonight.

    Leukste : Ik heb een S.O. van Frans erg goed gemaakt en ik was eindelijk goed in mijn humeur.

    Vervelendste : Ik moest onterecht tot half 5 nablijven, maar zo erg was het niet. Ik mis mijn vriend ):


    your eyes are like stars in the night.

    Leukste: Voldoende voor Engels ;3 en uitval Nederlands
    Vervelendste: Uhm.. nóg niks (:

    leukste; leuke dag op stage gehad =D

    Vervelendste; ik mis mijn vriend vet erg, kan niet wachten totdat ik zaterdag bij hem mag slapen <3


    I solemny swear i am up to no good

    Leukste: ik kan economie inhalen!!
    Ik heb gefitnesst met mn klas, was vet gezellig ^^

    Stomste: mn broertje at mn pizza op die ik vanavond zou eten :(


    Life is hard and then we die