• We zijn achter de schermen druk bezig om er technisch voor te zorgen dat we binnenkort voor alle soorten creaties kudos kunnen geven, dus niet alleen aan quizzen en stories.

    Nu we toch bezig zijn om dit systeem aan te passen, is de vraag aan jullie hoe jullie het kudo systeem het liefste zouden willen zien.

    We kunnen nu een top lijst maken met alle creaties door elkaar met een een filter erbij waarbij je aan kunt geven dat je bijvoorbeeld alleen stories of gedichten wilt zien.

    Nu wordt de top elke dag gereset. Dit zou ook wekelijks gedaan kunnen worden waarbij de top 10 in bijvoorbeeld een nieuwsbrief rond gestuurd zouden kunnen worden.

    Alle ideeen en suggesties zijn welkom (Y)


    Dit is mijn signature...

    Oeh, jaa! Ik ben voor de optie om de top een week te laten staan! :Y) En eventueel als extraatje; Aan het einde van de maand een overzicht met welke creaties er iedere week op de 1e plek stonden in de top per creatiecategorie? :3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik vind je eigen suggesties al erg gaaf Rutger! Misschien dat je als het een 'week' top word, je kunt zien welke creaties die dag gewaardeerd zijn? Met een (+2) ofzo er achter? Aan de ene kant misschien wel zonde. Want nu zie je zo nu en dan nog eens iets nieuws verschijnen. Voor mij is het eigenlijk vooral belangrijk dat de top weer prominent zichtbaar word op de site. Nu hij zo onderaan staat is hij een beetje in de vergetelheid geraakt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 11:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Eén keer in de week zou tof zijn! Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maar kun je dan wel iedere dag kudoën?


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk dat er voor andere creaties nu ook kudo's komen!

    Ik weet niet tot hoeverre het mogelijk is om te programmeren maar zelf zou ik het leuk vinden als je het totaal aantal Kudo's kunt zien die gehad hebt. (Als in vanaf je je eerste kudo gehad hebt bij dat verhaal en dat verhaal).
    Zelf zou ik het fijn vinden als de top elke dag veranderd (want anders is het weer net zo als vroeger de dezelfde stories telkens in de top), dat je inderdaad kunt kiezen welke top je kunt zien (dat je dit bij instellingen kunt aangeven misschien?) en dat de top weer iets beter zichtbaar is, want ik heb het idee dat nu hij zo laag staat er minder interesse voor is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Leuk dat er voor andere creaties nu ook kudo's komen!

    Ik weet niet tot hoeverre het mogelijk is om te programmeren maar zelf zou ik het leuk vinden als je het totaal aantal Kudo's kunt zien die gehad hebt. (Als in vanaf je je eerste kudo gehad hebt bij dat verhaal en dat verhaal).
    Zelf zou ik het fijn vinden als de top elke dag veranderd (want anders is het weer net zo als vroeger de dezelfde stories telkens in de top), dat je inderdaad kunt kiezen welke top je kunt zien (dat je dit bij instellingen kunt aangeven misschien?) en dat de top weer iets beter zichtbaar is, want ik heb het idee dat nu hij zo laag staat er minder interesse voor is.

    Je kunt wel zien hoeveel kudo's een story in totaal heeft als je hem intypt in de zoekbalk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Ik vind je eigen suggesties al erg gaaf Rutger! Misschien dat je als het een 'week' top word, je kunt zien welke creaties die dag gewaardeerd zijn? Met een (+2) ofzo er achter? Aan de ene kant misschien wel zonde. Want nu zie je zo nu en dan nog eens iets nieuws verschijnen. Voor mij is het eigenlijk vooral belangrijk dat de top weer prominent zichtbaar word op de site. Nu hij zo onderaan staat is hij een beetje in de vergetelheid geraakt.

    De vraag is ook, ofja achter de schermen dan toch, hoe we die terug prominent zichtbaar kunnen maken. Dus ideeën zijn zeker welkom!
    (om praktische redenen zou de top niet meer bovenaan de website kunnen staan)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    De vraag is ook, ofja achter de schermen dan toch, hoe we die terug prominent zichtbaar kunnen maken. Dus ideeën zijn zeker welkom!
    (om praktische redenen zou de top niet meer bovenaan de website kunnen staan)


    Misschien kun je een soort ' top stories' boven aan zetten zoals je ook de chat kunt uitklappen of net zoals dat als je je muis op de naam van een persoon laat staan dat er dan een venstertje verschijnt?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, wat leuk dat we binnenkort voor nog meer creaties kudo's kunnen geven! Ik vind de suggestie van één keer per week top!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Oh, wat leuk dat we binnenkort voor nog meer creaties kudo's kunnen geven! Ik vind de suggestie van één keer per week top!


    Ik voel een woordspeling op het einde van deze zin.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik voel een woordspeling op het einde van deze zin.:'D


    Haha, ik stond er zelf niet bij stil.


    16 - 09 - '17

    Ik vind ook wel dat de top ergens bovenaan moet staan maar de suggesties die hier gegeven zijn, vind ik al amazeballs


    Heaven is a place that we all have

    Ik zou de top indelen in stories en alle andere creaties (waar nu de quizzen zijn), maar met alsnog een filter voor dan lijstjes, quizzen, gedichten en polls. Daarbij is het misschien interessant om een soort eh melding te geven als een creatie een plek gestegen is in de top, oid. Een soort pop-up bij het verversen van de pagina, maar dat wel uitgeschakeld kan worden voor de haters onder ons :'D

    Verder had ik ook een suggestie voor 'Laatst gelezen'. Misschien is het goed als alle 16+ stories daar voortaan niet meer komen, om jongere users niet ongewild in contact te laten brengen met stories die ze eventueel als choquerend ervaren.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan de top niet (ook) op de voorpagina kunnen komen waar nu de top stories staan? Want dat zijn meestal allemaal oudere stories van de tijd dat er nog superveel abo's waren.

    En ik snap niet zo goed hoe de top er zou uitzien als je die een week laat staan, omdat de kudo's om middernacht gereset worden, haha. Mijn hoofd wil het probleem niet zelf oplossen, dus kan iemand me dat eventjes uitleggen? (:


    Mhm?

    Sarn schreef:
    Kan de top niet (ook) op de voorpagina kunnen komen waar nu de top stories staan? Want dat zijn meestal allemaal oudere stories van de tijd dat er nog superveel abo's waren.

    En ik snap niet zo goed hoe de top er zou uitzien als je die een week laat staan, omdat de kudo's om middernacht gereset worden, haha. Mijn hoofd wil het probleem niet zelf oplossen, dus kan iemand me dat eventjes uitleggen? (:


    Zoals ik het begrijp, dan zou de top om de week gereset worden ipv middernacht.


    16 - 09 - '17