• Heey lieve mensjes hier xd

    Ik twijfel nu enorm..
    Kijk misschien zoals jullie weten voelde ik me op school best vaak kut enzo(moet je me topics maar ff lezen als je niet weet wat ik bedoel)
    En nu vroeg mijn mentor vndg wat ik wou worden/welke richting ik op wou.
    En toen ik zei dat ik het niet wist,vroeg hij of ik dan niet liever naar een andere school wil,omdat daar meer keus is en iets wat ik leuk vind.
    En omdat ik die school ookal leuk vond maar er niet heen mocht van mijn moeder omdat ik al op deze school zit zei ik dus "nee misschien".
    Maar toen vertelde mijn mentor dat ik maar moest kijken bij opendagen enzo..

    Maar ik moet nu kiezen ;

    Of ; Naar die school gaan en nieuwe vrienden maken wat ik heeeel eng vind,En mijn Bf missen..

    Of ; Bij hun op school blijven en maar gewoon een richting kiezen...


    ik twijfel nu eigelijk heel erg..want als ik van school af wil moet ik het al over 2 weken zeggen....


    weten jullie raad?

    alvast bedankt


    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    je kan toch nog steeds bevriend zijn met je bff. ik snap wel dat je niet wil veranderen maar het kan zijn dat je er later spijt van krijgt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik zou voor de eerste gaan,
    en je bf blijft je bf toch wel, dan?

    Ik zou naar die andere school gaan, met je bf kan je gewoon om blijven gaan enzo.


    Smiling but close to tears.

    Je moet je gevoel nagaan, dus ik kan niks zeggen. Ik heb zelf ook grote fouten in het leven gemaakt om nooit naar mezelf te luisteren.


    You can run but not hide

    ik heb hetzelfde probleem ^^

    Ja ik denk dat ik zelf ook wel naar die andere school het beste vind,
    maar ik vind het maken vn vrienden zo eng enzo en zomenteen wordt ik (weer) gepest..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Captivity schreef:
    ik heb hetzelfde probleem ^^


    :O en wat denk jij?kies jij denk je voor optie 1. of optie 2.?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou naar een school gaan waar je een richting kunt volgen die je wil doen.
    Want ik heb 4 maanden een richting gevolgd tegen mijn zin omdat ik het niet kon en haatte. En ik ben dik in de problemen geraakt, kwam er nog eens bij dat ik uitgesloten werd in de klas en alles!
    Ook 2 jaar terug deed ik 2 maanden een richting die ik niet graag deed en ook dat liep niet goed.
    Kies voor de school waar een richting is die je wil doen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.