• Bill heeft een aparte stijl, maar wat voor stijl?

    is dat heel belangrijk? :P

    ik denk dat je zijn stijl niet kan beschrijven... het is gewoon de Bill-stijl.. maar ik weet zeker dat er dalijk mensen mensen aankomen met OF ongeveer hetzelfde bericht OF emo OF alto OF dat ie het nageaapt heeft, dus laat ik even een toelichting geven:

    zijn haar + nagels heeft hij (Zoals iedereen weet) van een halloween feestje, toen hij verkleed ging als vampier.
    zijn make-up: ze zeggen dat hij ooit gezegd heeft dat hij die deels van de zanger van Placebo heeft, omdat hij dat er cool vond uitzien en dat hij het bij zijn haar vond passen.
    zijn kledingstijl: die is van hemzelf. hij heeft, naar eigen zeggen, een ultieme rockstijl. hij is een rocker, zijn kleding is dus ook strak en donker...

    zo genoeg info?? ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    rock stijl zeker :P maja, zeker nie na-geaapt ^^ en al die dinge...


    Don't be a drag, just be a queen.

    Hij heeft zijn eigen stijl :P
    (en die is geiil!!)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    een geile stijl :P :P

    jha,moeilijk te omschrijven...
    zijn stijl is e beke van deze >>
    punk,emo,rock,af en toe es iets gothic 8igs,en voor de rest is hij gewoon zichzelf...BILL!(H)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Bill is toch geen gothic? xD kan het ook verkeerd snappeuh (A)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Bill is toch geen gothic? xD kan het ook verkeerd snappeuh (A)


    nee,Bill is geen gothic(hij is een mengeling van vanalles XD )maar soms draagt hij es een mannelijke gothic ketting en hij heeft ook es zo'n gothic jas gehad(videoclip van spring nicht,daar draagt hij hem...)
    :D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    weetje, bill heeft eigenlijk geen stijl vind ik, bill is gewoon bill, op zijn eigen manier, en die manier rocks!(H)

    gwoon: Bill-stijl!

    die jongen zn stijl is gwoon zo apart!
    daar kan je geen stijl op plakke!
    alles aan hem is uniek, zelf de manier waarop hij vroeg het onderste deel van zn broek openscheurde, zodat je zn schoenen helemaal kon zien, van wie heeft hij dat?

    Bill heeft gwoon zn eigen stijl!(H)
    en man die stijl is geill (lol) lol