• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laatste post door TheBoss!
    Zack - Norfolker.

    Nu zijn Emilia en Leah nog steeds niet terug en het begint me aardig wat zorgen te maken.
    'Lui, ik weet niet hoelang zo'n meidenonderonsje duurt maar ik ga toch even polshoogte nemen.' Ik glimlach even naar Kay, pak een mes en klim vervolgens uit het raam. Ineens zie ik een eindje verderop iets wat op een.. vuurbal lijkt. 'No fucking way.' Ik laat me uit de boom glijden en hol op de plaats des onheils af. Ik hoor een paar mensen schreeuwen. Ik trek mijn mes en zie tot mijn grote schok hoe een paar Avaloniërs en de vampieren in een gevecht zijn verwikkeld. Leah ligt bloedend op de grond. 'Wel godverdomme,' sis ik en zet de aanval in. Via de donkerte van de bossen belaag ik iemand die met een heuse vuist van vuur de juiste aanvalsmogelijkheid afwacht. Ik laat me boven op hem vallen en bezorg hem een lelijke snijwond in zijn borstkas. Vervolgens trap ik hem van me af en ga weer in de aanvalshouding staan, inclusief een bebloed mes.
    'Who's next,' zeg ik met rauwe stem terwijl ik de groep door kijk. .


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik klim de hut in. Het ruikt er naar bier, en ik zie dat er al behoorlijk wat mensen flink aangeschoten zijn. Ik zie Ruby naar me knikken en ik glimlach naar de groep.


    Eden - Avaloniër
    Ik wil wegrennen als er nog iemand aan komt rennen. Hij springt bovenop May en verwondt haar met zijn mes. Ik pak nog een pijl en richt op hem. Hij kijkt op, en ik laat los. De pijl vliegt door de lucht en raakt hem in zijn schouder.

    May~Avaloniër.

    Nog een helse pijn gaat door mijn lichaam, ik probeer op te staan maar Sam houdt me tegen. Verdomme, ik krijg die smerige norfolker wel. Opnieuw komt er vuur uit mijn vuist, maar dan zie ik hoe die jongen een pijl door zijn schouder krijgt.

    Sam~Avaloniër.

    Shit, Mayden is geraakt. Ik hou haar tegen. "Ssht, blijf liggen ik til je zo op." Fluister ik zachtjes. Eden vuurt een pijl op hem af en raakt hem in zijn schouder, ik til May voorzichtig op. En we beginnen te rennen naar het dorp.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:06 ]


    What is youre favo scary movie?

    Emilia - vampire

    Ik zie het groepje wegrennen, maar net nu ik wil opstaan om Leah te helpen hoor ik Zack schreeuwen. 'Shit Zack' Wat deed hij nu weer hier, hij moest hier niet zijn, het was te gevaarlijk. 'Zack blijf hier, wij moeten jullie beschermen niet andersom' schreeuw ik maar ik zie dat het al te laat is als Zack met het groepje Avaloniërs mee rent.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Plotseling kwam Zack aan en viel een van de Avaloniërs aan. Damn, waarom bracht hij zichzelf nou in gevaar?
    ,,Zack, doe nou geen domme dingen!'' riep ik hem toe, als hij gewond raakte draaide ik daar ook voor op en ik hoorde hem te beschermen. Iets wat niet ging met die pijl.. Dat ding móést eruit! Ik pakte de pijl met mijn handen vast en trok er zachtjes aan, de pijn werd erger en mijn gezicht vertrok van de pijn. Doorzetten Leah. Je moet. moedigde ik mezelf in mijn hoofd toe, opeens voelde ik een helse pijn in mijn schouder en van de schrik trok ik de pijl ineen keer uit mijn buik. Ik beet op mijn tong om niet te gillen, het bloedne werd nu erger maar ik kon wel weer doen waarvoor ik hier was. Vechten en Zack verdedigen. Ik stond op en zag dat Zack geraakt was, gauw stond ik op en ging voor 'm staan. Over mijn schouder keek ik 'm aan.
    ,,Idioot. Doe niet onnozel en laat dit aan ons over.'' ik keek hem strak aan en ondertussen duwde ik zachtjes met mijn hand op de wond in mijn buik in de hoop dat het bloeden gauw zou stoppen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack en knikte. ,,Is goed.'' zei ik en ging zitten, ik keek even naar Kay en toen naar het bier.
    ,,Wil je ook?'' vroeg ik vervolgens met glimlach aan Kay, hopelijk werd ie dan wat meer gerust gesteld.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik knik. "Ja, lekker." Eigenlijk houd ik niet zo van bier, maar het is ook niet supervies. En ik wil geen watje lijken door het niet te drinken.

    Eden - Avaloniër
    Ik zie May en Sam al wegrennen en kijk weer naar de Norfolker en de vampiers. We hebben ze flink toegetakeld, wat niet de bedoeling was.

    May~Avaloniër.

    Als we in het dorp zijn, ga ik naar mijn hut toe, ik loop naar de badkamer toe, en trek mijn bebloede shirt uit, een flinke snee. Mijn moeder staat naast me. "Waar was je?" Ik draai me om, ik zie hoe mijn moeder schrikt. "May, hoe komt dit?" Ik zucht, en leg alles uit, terwijl mijn moeder de middeltjes pakte. Terwijl ze het ontsmet en ze wikkelt om mijn borst een verband. Ik bedank haar vlug en ga naar mijn kamer toe.

    Sam~Avaloniër.

    Vermoeid loop ik samen met Eden naar onze hutten toe, ik zeg snel gedag en loop naar binnen toe, wat ik als eerste doe, maak ik me wonden schoon, Eden had alles uitgelegt, het was niet de bedoeling ze om aan te vallen. Morgen, zullen we met meedere zijn!!


    What is youre favo scary movie?

    Zack - Norfolker.

    'Ah!' Ik voel een scherpe pijn door mijn schouder en ik val op de grond. Ik wil me omdraaien om te kijken wat het is, maar het doet te veel zeer. Ergens hoor ik Leah vaag zeggen dat ik hier niet moet wezen, maar het is al te laat. Ik voel bloed langs mijn arm glijden en kom tot het besef dat de pijn in mijn schouder wordt veroorzaakt door een pijl. 'Lafaard,' sis ik en ruk in een snelle beweging de pijl uit mijn schouder. Als ik met moeite overeind kom zie ik dat het groepje Avaloniërs al weg is, maar iets zegt me dat we nog niet van ze af zijn. Not even close. Dan komt Leah voor me staan en zeg dat ik geen domme dingen moet doen.
    'Die gasten komen terug, somehow, someday,' zeg ik alleen maar. Ik weet dat nu het geschikte moment is om hem te peren, maar ik ben zo met woede vervuld dat het nauwelijks tot me doordringt. Ik trek met moeite mijn shirt uit en wikkel het om mijn bloedende schouder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen ze weg waren knielde ik bij Zack neer, de bewegingen die ik maakte zorgde elke keer voor steken door mijn buik, maar eerst anderen, dan pas mezelf. Zo was het me vroeger aangeleerd en daar hield ik me braafjes aan, aangezien ik me toch wel zou redden in mijn ogen..
    ,,Alles oké?'' vroeg ik met lichte bezorgdheid in mijn stem. ,,Laat eens zien.'' voegde ik eraan toe, ik schoof het shirt wat hij tegen de wond hield even opzij.
    ,,Damn.. Flinke wond.'' ik plaatste het shirt weer op zijn plek en zuchtte zachtjes. Ik moest zo te merken nog veel leren als het om beschermen ging, nu leidde Zack eronder. Maar ik zei 't niet, fouten toegeven en mijn excuses aanbieden waren niet mijn sterkste punten.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack en knikte. ,,Is goed.'' zei ik en ging zitten, ik keek even naar Kay en toen naar het bier.
    ,,Wil je ook?'' vroeg ik vervolgens met glimlach aan Kay, hopelijk werd ie dan wat meer gerust gesteld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire
    ( is het goed als emilia een vampierengave heeft waarmee ze wonden kan genezen?)

    Leah staat op en rent achter Zack aan. Ik zucht en sta ook met moeite op. Als ik bij de twee kom zie ik dat de avaloniërs al weg zijn. Geschrokken kijk ik naar Zack's bebloede schouder. 'O Zack' zeg ik terwijl ik op hem afloop en naast hem neer kniel en zijn wond bekijk.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 16:39 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    nee, niet nog meer. ze kan al gedachten lezen, sorry.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha, oke is goed :) ja wordt ook een beetje teveel van het goede


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik knik. "Ja, lekker." Eigenlijk houd ik niet zo van bier, maar het is ook niet supervies. En ik wil geen watje lijken door het niet te drinken.

    Eden - Avaloniër
    Ik blijf nog even kijken naar de Norfolkers. Dan draai ik me om en ren achter Sam en May aan. het bos dat eerder zo rustgevend was heeft nu meer iets beklemmends. Ik ben dan ook blij als ik thuis kom. Snel ga ik naar binnen. Ik heb zelf geen wonden opgelopen, waar ik blij om ben. Er is niemand thuis, dus hoef ik gelukkig ook niets te verklaren. Ik loop naar mijn bed en doe mijn ogen dicht.

    Ja daarom ;p

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen ze weg waren knielde ik bij Zack neer, de bewegingen die ik maakte zorgde elke keer voor steken door mijn buik, maar eerst anderen, dan pas mezelf. Zo was het me vroeger aangeleerd en daar hield ik me braafjes aan, aangezien ik me toch wel zou redden in mijn ogen..
    ,,Alles oké?'' vroeg ik met lichte bezorgdheid in mijn stem. ,,Laat eens zien.'' voegde ik eraan toe, ik schoof het shirt wat hij tegen de wond hield even opzij.
    ,,Damn.. Flinke wond.'' ik plaatste het shirt weer op zijn plek en zuchtte zachtjes. Ik moest zo te merken nog veel leren als het om beschermen ging, nu leidde Zack eronder. Maar ik zei 't niet, fouten toegeven en mijn excuses aanbieden waren niet mijn sterkste punten. Emilia knielde bij ons neer en ik keek haar aan.
    ,,Hoe is 't met jou? Jij was ook flink geraakt.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack en knikte. ,,Is goed.'' zei ik en ging zitten, ik keek even naar Kay en toen naar het bier.
    ,,Wil je ook?'' vroeg ik vervolgens met glimlach aan Kay, hopelijk werd ie dan wat meer gerust gesteld.[


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Oh, valt wel - aah, fuck - mee. Alleen een beetje bloed en - au! - dat is alles.' Dan herinner ik me dat Leah ooit zei dat ze mijn pijn kon voelen. Ik kijk geschrokken opzij. Fuck, en ik maar als een dolle aanvallen. 'Sorry,' zeg ik dan maar. 'Ik was glad vergeten dat je.. voelt wat ik voel. Ik had wat meer na moeten denken.' Ook Emilia komt erbij. Zack, niet kwijlen, straks grijpen die idioten ons nog een keer. Met moeite weet ik mijn arm wat te bewegen.
    'Thuis is wel wat ontsmettingsmiddel. Ik heb geen zin om nu naar de medicijnvrouw te gaan, dat wordt heibel met m'n ouders. Dat mens kan nooit haar mond dichthouden. Ze is hartstikke lief - daar niet van - maar ze kwekt en kwekt en kwekt. Eigenlijk net zoals ik.' Ik trek een grijns en we lopen weer terug richting het dorp. 'Het is eigenlijk wel achterlijk dat de verkenningsploeg ze niet hebben opgemerkt. Met vuurballen gooien zorgt er wel voor dat je mooi je positie verraadt. Is alles goed met jullie trouwens? Jouw ledematen zien er ook aardig slecht uit,' zeg ik tegen Leah. Ik voel me schuldig over het feit dat zij deze klusjes moeten opknappen. Het is feitelijk de oorlog van de Norfolkers en zij worden erin getrokken. Maar hoe zeer ik het zou willen ontkennen, we zullen de vampiers hier hard bij nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste