• Jaaa, dat had ik op mijn terugweg bijna :o
    Ik fietste zo eerst de straat van mijn school uit. Toen zag ik de jongen fietsen die zo knap en lekker is :9~ Dus ik hem achtervolgen ;D haha, niet echt achtervolgen want ik moest ook gewoon die richting uit. Nja, ik zo lang achter hem aan fietsen, en toen ging hij [en ik ook] in zo'n landweggetje-achtig iets, en daar gaat het berg af. Dus ik achter hem ook zo dat bergje af, alleen toen dacht ik zo; 'hmm... hij fietst te traag nu, ik ga m inhalen'. Dus ik wil zo langs hem fietsen, (niet zo heeeeel snel natuurlijk, want ik was dicht bij hem -lacht- ) maar toen kwam hij dus bijna met zijn stuur tegen dat van mij :o
    En ik was nét net gevallen, anders was hij [letterlijk] ook op mij gevallen ;3
    Maar het had niet veel gescheeld. Hij was bijna gebotst ;3
    Wat een aantrekkingskracht tussen ons is het toch (lol)

    Hoe is het met jullie crushes? :9~

    Mijn crush, eh tja.
    Niet zoveel boeiends behalve dat ik veel aan hem denk en mezelf dan voorstel dat we zoenen en lachen en praten en nog meer lachen en nog meer zoenen en plezier hebben en het leuk hebben samen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn crush is inmiddels mijn vriendje ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    I don't have any :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)De volgende keer als je hem ziet kom je hem laten vallen

    Hahhahahahaa.

    @ Frontpage.
    Mijne ook hoor :$

    Haha :'D
    Maar ik val op oudere mannen (maar maximum 21 hoor)..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb geen crush, wel een vriendje (:
    Maar, hij had serieus op je moeten vallen ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn crush doet echt heel lief tegen me <3 -ook al doet hij zo tegen iedereen ><


    Destroy what destroys you.

    't ging laatst niet zo goed tussen ons, maar na lang praten is t weer helemaal hetzelfde als eerst <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik HAD een crush

    Zaitsev schreef:
    I don't have any :]