• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn moeder ging het ooit voor de gein doen om te laten zien dat ze niet bestond. Want een vriendin van mij bleef bij mij slapen en we hadden net zo'n film met Bloody Mary gezien en waren dus ontzettend bang x']. Maar er is verder nooit wat bij haar gebeurd.

    Ik had haar bijna een keer opgeroepen, maar ik durfte nietmeer. ;$


    Smiling but close to tears.

    ik heb ook zulke dingen meegemaakt


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Dan zie je toch in de spiegel bloed uit je ogen komen? Ik heb 3 spiegels op mijn kamer xd. Een grote boven mijn wasbak, een lange horizontale boven mijn bureau waar van ik de achterkan van mijn pc kan zien xd. En een vierkante boven mijn bed.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xDestroyed schreef:
    Dan zie je toch in de spiegel bloed uit je ogen komen? Ik heb 3 spiegels op mijn kamer xd. Een grote boven mijn wasbak, een lange horizontale boven mijn bureau waar van ik de achterkan van mijn pc kan zien xd. En een vierkante boven mijn bed.


    Ja,maar.Ik durfde niet naar de spiegel te kijken..
    En meestal gebeurd dat als je haar oproept.Dan zie
    je haar meestal.En als je haar ziet,kijk niet recht in haar ogen.Als je niet recht in haar ogen
    kijkt,dan laat ze je future husband zien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb het niet gedaan en ik zal het ook nooooooooooooooooooooooooooooit doen x3.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik heb het nog nooit gedaan en ga het ok nooit doen.
    Ik geloof ik geesten enzo maar
    Niet in zulke spelletjes, maar alsnog neem ik liefer het zekere voor het onzekere.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eng .. ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik geloof er niet echt in maar àls het gebeurt, dan weet ik gewoon dat ik een trauma voor het leven ga krijgen en nooit meer in een spiegel ga durven zien. Dus ik neem het zekere voor het onzekere :'DD


    All was well.

    Ik ga het wss doen binnekort wnr er een vriendin blijft slape..


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    Ik ga het wss doen binnekort wnr er een vriendin blijft slape..


    Toch voorzichtig zijn..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kingdom schreef:
    Ik geloof er niet echt in maar àls het gebeurt, dan weet ik gewoon dat ik een trauma voor het leven ga krijgen en nooit meer in een spiegel ga durven zien. Dus ik neem het zekere voor het onzekere :'DD


    Home is now behind you. The world is ahead!

    wat is er eigelijk met jou gebeurt dan? ;o
    Sorry maar ik snap je verhaal niet zo goed.


    Magic never ends.

    Kingdom schreef:
    Ik geloof er niet echt in maar àls het gebeurt, dan weet ik gewoon dat ik een trauma voor het leven ga krijgen en nooit meer in een spiegel ga durven zien. Dus ik neem het zekere voor het onzekere :'DD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    niet gedaan
    niet van plan.


    I live in myn own Cinderella story .