• Belachelijk dat Wilders voor de rechter moest komen. Hij heeft zijn mening. Hij discrimineert niet. Zeggen dat hij de Koran onzin vind is gewoon een keiharde mening. Weetje wie er voor de rechter zou moeten komen? Al die jongeren die vandalisme aanbrengen. Maar neehoor, die komen er met een waarschuwing en misschien een boete vanaf. Ik had het er laatst met mijn moeder over en het slaat echt gewoon nergens op! Wilders, een toppoliticus, een politicus die zijn mening durft te geven. Die er voor uit durft te komen en die dan voor de rechter moet verschijnen, dat is toch te gek voor woorden! Ik kan mij daar zo boos om maken hé. Ik kan dat gewoon niet begrijpen. En zijn zo veel anderen die veel ergere dingen doen. Tss, kutmensen hier. Later... ben ik pleite hier, tenzij Wilders aan de macht is.

    -Geen haatreacties, gewoon normaal.
    -Ga mij geen racist noemen, want dat ben ik niet.
    Danku.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Madass schreef:
    Achja hij wordt toch nog wel een keer door z'n kop geschoten.

    dat denk ik ook =x

    Shambhala schreef:
    (...)Omdat hij moslims weg wil hebben enzo, dat 'elke' moslim geen geld verdient en áls ze werk hebben pikken ze de baantjes voor in voor de Nederlands. Kut.

    Nou.. hij heeft niet zo zeer wat tegen moslims. Hij is meer tegen de Islam. En dat vind ik terecht, want al die regels die zijn gruwelijk! En dan niet op een goede manier xd In sommige landen worden meisjes van onder dichtgenaaid omdat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben. Een beetje vertrouwen mag ook wel, en als ze dat toch willen, laat ze dan gewoon. En dat is nog maar éen ding. Zo zijn er wel meerdere dingen die gewoon nergens over gaan. Vrouwen stellen niks voor in Islamitische landen. Ze moeten daar met burka's lopen, ze mogen geen andere mannen aankijken terwijl hun eigen man met 30 vrouwen tergelijk gaat.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vigilante schreef:
    (...)
    Dat is niet waar :') Allah is voor hun God.
    Maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik ben echt geen racist, maar als er zoiets gebeurt kan ik me flink kwaad maken. En inderdaad, als ze 'Allahdomme' of eender wat over hun cultuur of zo zeggen, dan worden zij pissed en zijn wij de racisten.
    Allah is inderdaad God voor hun, maar ze lijken vaak te vergeten dat dit dezelfde God is als die van de christenen.


    Life is hard and then we die

    Sealine schreef:
    (...)
    Nou.. hij heeft niet zo zeer wat tegen moslims. Hij is meer tegen de Islam. En dat vind ik terecht, want al die regels die zijn gruwelijk! En dan niet op een goede manier xd In sommige landen worden meisjes van onder dichtgenaaid omdat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben. Een beetje vertrouwen mag ook wel, en als ze dat toch willen, laat ze dan gewoon. En dat is nog maar éen ding. Zo zijn er wel meerdere dingen die gewoon nergens over gaan. Vrouwen stellen niks voor in Islamitische landen. Ze moeten daar met burka's lopen, ze mogen geen andere mannen aankijken terwijl hun eigen man met 30 vrouwen tergelijk gaat.
    Dit is helaas waar, en dat van die dichtgenaaide meisjes is écht gruwelijk. Ik heb daar ooit is een video over gezien. Nou echt hoor, ik vond het zo vreselijk.
    Maar het probleem is dus dat dit helemaal niet in de Islam staat. Dit is iets dat de mensen (mannen) erbij hebben verzonnen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 21:05 ]


    Life is hard and then we die

    Sealine schreef:
    (...)
    Nou.. hij heeft niet zo zeer wat tegen moslims. Hij is meer tegen de Islam. En dat vind ik terecht, want al die regels die zijn gruwelijk! En dan niet op een goede manier xd In sommige landen worden meisjes van onder dichtgenaaid omdat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben. Een beetje vertrouwen mag ook wel, en als ze dat toch willen, laat ze dan gewoon. En dat is nog maar éen ding. Zo zijn er wel meerdere dingen die gewoon nergens over gaan. Vrouwen stellen niks voor in Islamitische landen. Ze moeten daar met burka's lopen, ze mogen geen andere mannen aankijken terwijl hun eigen man met 30 vrouwen tergelijk gaat.
    Wut.. oke dat wist ik niet, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dit is helaas waar, en dat van die dichtgenaaide meisjes is écht gruwelijk. Ik heb daar ooit is een video over gezien. Nou echt hoor, ik vond het zo vreselijk.

    Ja inderdaad. En Geert is juist bang. Bang dat dat misschien later ook in Nederland zo word. Want de allochtonen worden er steeds meer.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vigilante schreef:
    Weet je dat ik het zo hard met je eens ben? Ik ben geen racist of eender wat en ik ken heel die Wilders niet, maar ik weet wel dat hij voor de rechter moest komen. En dat is gewoon dóm. Als een Marokkaan of Turk de bijbel beledigt moet die toch ook niet voor de rechter komen? Djezus, wat een fucking gezeik toch allemaal.


    ^^ daar ben ik het mee eens.


    Live life like a raver.

    De Islam is een gewoon geloof net zoals alle anderen geloven. In ieder land, in ieder geloof zitten mensen die slecht zijn. Dus niet alleen moslims.
    Als Wilders zal zeggen dat de joden moeten verdwijnen, dan zou het opeens geen meningsuiting meer zijn en daar word ik zo moe van.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Gardenia schreef:
    De Islam is een gewoon geloof net zoals alle anderen geloven. In ieder land, in ieder geloof zitten mensen die slecht zijn. Dus niet alleen moslims.
    Als Wilders zal zeggen dat de joden moeten verdwijnen, dan zou het opeens geen meningsuiting meer zijn en daar word ik zo moe van.

    De Islam vind ik niet gewoon maar eens even een geloof. Lees de reactie van mij een paar reacties hierboven maar eens.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Madass schreef:
    Achja hij wordt toch nog wel een keer door z'n kop geschoten.

    Met alle respect... In je kop geschoten omdat je een mening hebt is niet echt... aanvaardbaar... Ik ken Wilders niet -Belg-, maar ik zie wel dat als deze Wilderspersoon mensen discrimineert, vele moslims ook discrimineren. Voor zover ik het snap, zegt die man alleen dat hij moslims niet moet. Dat is zijn mening. Sommige - en ik bedoel ook sommige- moslims discrimineren zelf veel 'soorten'. Vrouwen bijvoorbeeld. Of homoseksuelen. Ik vind het oké dat iedereen zijn eigen godsdienst heeft, maar een godsdienst kan niet leunen op discriminatie van geslacht, geaardheid, andere godsdiensten (Jihad tegen nonislamitische landen, al van gehoord?)en zo verder en zo voort. En ik weet ook dat vele moslims goeie mensen zijn. Helaas komen de slechte wel vaak in het nieuws en daardoor krijgen mensen er een vertekend beeld van...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    In sommige opzichten geef ik jou gelijk. De handeling van Wilders is raar, net als de handeling van de rechters waardoor hij moet voorkomen. Althans, dat vind ik.
    Maar dat meisjes van 15 worden uitgehuwelijkt gaat mij toch echt te ver. Dat er nog vrouwen zijn in de allochtone bevolking die met een burka lopen, vind ik ook niet normaal. Ze hebben niets in te brengen bij de mannen, ik vind dat daar iets aan gedaan moet worden. Het is toch niet normaal, je woont in Nederland, een land waar vrijheid van meningsuiting een rol speelt, en dan alsnog worden meisjes uitgehuwelijkt en dat soort dingen.. Niet dat daar op stel en sprong iets aan gedaan moet en/of kán worden, en dat het dan helpt is sowieso nog maar de vraag, maar toch. Het is abnormaal.
    Wat ik wel vind, soms gaat Wilders te ver. Fitna vond ik dan weer een extreem abnormale manier van meningsuiting.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sealine schreef:
    (...)
    De Islam vind ik niet gewoon maar eens even een geloof. Lees de reactie van mij een paar reacties hierboven maar eens.


    Nee, oke, dat is heel erg en ik weet dat dat in sommige landen gebeurt. En die mensen zeggen wel dat ze moslim zijn, maar ze zijn het niet. serieus, ik ben zelf moslim en zulke dingen staan écht niet in de koraan.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Niet elke moslim doet dat D: En niet elke Turk is moslim, like ME. C: Me iz Dutch, Turkisch und Deutsch C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja nou weetje zelfs een normaal mens mag niet alles zeggen wat hij/zij vindt, en Wilders zeker wel? Dat vind ik niet eerlijk. Ik vind het sowieso niet kunnen dat hij vindt dat allochtonen het land uit moeten. Ik ben tegen hem.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gardenia schreef:
    (...)

    Nee, oke, dat is heel erg en ik weet dat dat in sommige landen gebeurt. En die mensen zeggen wel dat ze moslim zijn, maar ze zijn het niet. serieus, ik ben zelf moslim en zulke dingen staan écht niet in de koraan.
    Precies, dat probeerde ik ook te zeggen. Die dingen die zo erg zijn die staan helemaal niet in de koran. Hoofddoekjes of burka's dragen staat ook niet in de koran. Het is niet de Koran die verboden moet worden, of de Islam. Het zijn puur diegenen die het verpesten, die zouden eens goed aangepakt moeten worden.


    Life is hard and then we die