• Yuuki Andrews is de prinses van HeavensTear, haar stad. er zijn verschillende werelden daar. zoals BrokenBridge en Allies Camp. haar ouders zijn de stad uit opweg naar Lost Village. en Yuuki wilde altijd altijd al naar Tideborn City, ook een stad. dus dat is echt de kans dat ze daar heen kan omdat haar ouders weg zijn. wanneer ze daar heen gaat ontmoet ze vrienden, vijanden en ze komt op een eiland terecht waar ze niet gemakkelijk af kan... komen haar ouders erachter waar ze is? en overleeft ze het?


    dat is zo iets mijn idee voor mijn nieuwe serie :D dus... als je het een beetje leuk vind kan je ook een rol hebben:

    Naam:
    Leeftijd (meeste 13):
    Goeie Eigenschappen:
    Slechte Eigenschappen:
    Land waar je vandaag komt (zie onderaan):
    Extra:
    Welke Rol (vijand, vriend enz..):

    Landen:
    - Lost
    - Plume
    - Tideborn
    - Etherblade
    - Broken Bridge
    - Nirvana
    - HeavensTear
    - Thousand Streams
    - Allies Camp

    (ik vertel later over de landen enzo)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 18:28 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    lijkt me leuk!
    ik kan niet wachten als ik eerlijk ben.
    ik hoop dat je er vlug mee begint met die serie.

    xxx


    the plastic made dreams

    wilt iemand een rol?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    uhh ik.
    xD
    dat is raar om te zeggen.
    want dat vind ik een eer.


    the plastic made dreams

    Lijkt me wel ok (: <3


    Hope goes lost but never dies.

    hij lijkt me echt heel leuk ik ga hem echt wel lezen =D
    Dus snel beginne he :P

    en ik wil wel een rolletje (A)

    Naam: Mayu Call
    Leeftijd (meeste 13): 13
    Goeie Eigenschappen: Vriendelijk,Beleefd,Geduldig,Schattig
    Slechte Eigenschappen: Snel Bang,Komt niet voorzichzelf op,Verlegen,Huilt snel,gesloten
    Land waar je vandaag komt (zie onderaan): TideBorn
    Extra: Ze heeft een armbandje met allemaal verschillende bedeltjes eraan(bijv.een bloementje,een bal,een boek) ,ze wilt graag al haar vrienden 1 bedeltje geven,maar omdat ze niemand heeft zitten ze er allemaal nog op
    Welke Rol (vijand, vriend enz..): Ze hoort bij de Vijanden maar tegen haar zin,je zou haar dus als een Vriend kunnen neerzetten xD want ze wilt Yuuki graag helpen.

    XXXX~


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam:sam snowly
    Leeftijd (meeste 13):13
    Goeie Eigenschappen:lief, aardig, leiderachtig persoon
    Slechte Eigenschappen:stelt zich altijd op als leider, commandeert veel.
    Land waar je vandaag komt (zie onderaan):Nirvana
    Extra:is zelf ook een princes, van nirvana. daarom wordt ze de vijand van Yuuki, ze wil namelyk beter zijn.
    Welke Rol (vijand, vriend enz..):vijand, omdat ze beter wil zijn en zelf ook een princes is

    xxx:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking