• Vandaag was er een speciale Sailor Jerry dag bij mijn favoriete tattooshop. Iedereen die een Sailor Jerry tattoo liet zetten kreeg een speciale goodie bag en een rummetje. Het was super gezellig en zo kwam ik aan mijn nieuwe aanwinst:



    Hebben jullie ook tattoo's? Show them please :3


    26 - 02 - '16

    Leuk! Wat zat er allemaal in die goodiebag? :) Ik heb zelf geen tattoo’s, maar wil er ooit wel eentje.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Leuk! Wat zat er allemaal in die goodiebag? :) Ik heb zelf geen tattoo’s, maar wil er ooit wel eentje.


    Dankje! Er zaten Sailor Jerry gerelateerde goodies in; een poster, bierviltjes, een beker, stickers en een klein flesje Sailor Jerry rum (:


    26 - 02 - '16

    Hij is echt super leuk !

    Dit is die van mij en er komt er na de zomer vakantie nog 1 (of 2) bij (:



    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Leuk!
    Ik zou zoiets zelf niet snel laten zetten, maar ik vind hem wel leuk. Ook leuk dat je er zo'n goodiebag bij kreeg!

    Helaas heb ik geen tattoo. Maar ik zou er later wel graag een laten zetten. Waarschijnlijk een pijl op mijn onderarm.

    Wat tof!
    Ik heb een klein zonnetje op mijn rug, samen met mijn beste vriendin die en maantje heeft (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dankjulliewel voor de reacties (:

    Punkish schreef:
    Hij is echt super leuk !

    Dit is die van mij en er komt er na de zomer vakantie nog 1 (of 2) bij (:




    Die is mooi!

    Chilton schreef:
    Leuk!
    Ik zou zoiets zelf niet snel laten zetten, maar ik vind hem wel leuk. Ook leuk dat je er zo'n goodiebag bij kreeg!

    Helaas heb ik geen tattoo. Maar ik zou er later wel graag een laten zetten. Waarschijnlijk een pijl op mijn onderarm.


    Dankje! Heb je al een idee wat voor soort pijl je wil? (:

    Frodo schreef:
    Wat tof!
    Ik heb een klein zonnetje op mijn rug, samen met mijn beste vriendin die en maantje heeft (:


    Wat een leuk idee! (:


    26 - 02 - '16

    Een simpele pijl. Wel een vrij grote tho. Maar gewoon een simpele pijl, misschien met wat driehoeken, cirkels en vierkantjes er bij.
    Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. :')

    Chilton schreef:
    Een simpele pijl. Wel een vrij grote tho. Maar gewoon een simpele pijl, misschien met wat driehoeken, cirkels en vierkantjes er bij.
    Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. :')


    Simplicity is beauty!
    Ik ben heel benieuwd naar hoe het er uit komt te zien als je 'm hebt (:


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Simplicity is beauty!
    Ik ben heel benieuwd naar hoe het er uit komt te zien als je 'm hebt (:


    Ik ook! Maar dat zal nog wel even duren, helaas. Van mijn moeder mag ik geen tattoo laten zetten zolang ik nog thuis woon, haha. En dat snap ik opzich wel. Ze zegt het met een goede bedoeling.

    Ahh hele mooie tattoo! Ik heb twee tattoos en ga er sowieso nog eentje nemen (maar moet kijken hoe veel geld ik over heb na verhuizing dus kan zijn dat die nog even moet wachten.).


    The truth is out there.