• Ik zou vandaag dus gaan shoppen met 2 vriendinnen, maar ik kon niet. We hadden afgesproken dat we volgende week of de week daarna zouden gaan. En nu is ze dus tog naar de stad gegaan met die andere vriendin!! :O Ik vind het best wel balen enzo...... Wat zouden jullie doen als je beste vriendin dat doet??


    DUDE! Get a life!!!

    Ik zou wel een beetje slechtgezind zijn, en haar er misschien over aanspreken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als ik het goed begrijp zouden jullie dus met zijn drieën gaan, maar jij kon niet dus gingen ze met zijn tweeën.
    Waarom zou dat niet kunnen? Als ik met meerdere mensen heb afgesproken en iemand zegt af, dan gaan we ook nog steeds.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik heb het gevoel dat mijn beste vriendin mij laat zitten voor haar liefke nu. --' tot als het gedaan zal zijn... >.> ik ben nogal kortaf tegen haar nu. ;S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    OverMyHead schreef:
    Als ik het goed begrijp zouden jullie dus met zijn drieën gaan, maar jij kon niet dus gingen ze met zijn tweeën.
    Waarom zou dat niet kunnen? Als ik met meerdere mensen heb afgesproken en iemand zegt af, dan gaan we ook nog steeds.

    ja dat is ook niet erg, maar we hadden afgesproken dat we volgende week zouden gaan.


    DUDE! Get a life!!!

    Nouja, ik zou het niet erg vinden eigenlijk. Mijn allerbeste vriendin mag best wel met een ander meisje naar de stad als ik niet kon. Daar maak ik geen probleem van eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    xMushroomx schreef:
    (...)
    ja dat is ook niet erg, maar we hadden afgesproken dat we volgende week zouden gaan.

    Dan gaan jullie volgende week toch weer. Sorry, maar ik snap het probleem niet echt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Dan gaan jullie volgende week toch weer. Sorry, maar ik snap het probleem niet echt.

    zij mag meestal niet een paar weken vlak achter elkaar shoppen.


    DUDE! Get a life!!!