• De stelling van vandaag luidt:
    Treinkaarten moeten goedkoper worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    zou mooi zijn!

    Echt niet. Wij moeten hier maar €7.50 of zo betalen.

    De treinen moeten zeker goedkoper. Helaas kunnen we dat met de invoering van de ov-chip wel vergeten...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja dat vind ik ook, want ze willen dat iedereen het openbaar vervoer gebruikt, maar ik vind het iets te duur, en ook nog eens nogal ingewikkeld soms

    Niet alleen dat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eens


    cakes taking over the world

    jaa mee eens =]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    mee eens


    Love don't like Hate!

    Strychnine schreef:
    Misschien, maar dan wel verschillende prijzen per routes en afstanden. Anders betaal je voor bv Limburg naar Groningen bv 17.50 (ik zeg maar wat) en van Amsterdam naar Diemen ook 17.50. Dat hoeft natuurlijk niet.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Idd :X
    Ze zijn veel te duur vind ik :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ja!! maar inderdaad wel verschillende prijzen voor langere afstanden!


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Goedkoper is altijd beter toch? En het is inderdaad erg duur.

    En sowieso, ik ga in de winter met de trein naar school, dus als het goedkoper wordt mag ik misschien altijd met de trein. Scheelt een hoop tjd :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm, ik ben vandaag voor 6 euro van Amersfoort naar sliedrecht gekomen (ik had één kortingsbon) tussen Utrecht en Gorinchem met de Bus, maar de rest gewoon met de trein
    maar van mij mag de pri, soms wordt je echt afgezet :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    helemaal mee eens.
    ik heb allemaal vrienden die door heel ned wonen, en het kost me een vermogen om ze te bezoeken :s

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 21:13 ]


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Mee eens.