• Ik ben heel verlegen & ik word heel snel rood echt iritant en dan word ik bezweet en krijg ik het warm echt iritant..dat hááát ik zoww(cat)


    ailoveejoee.

    Ik ben ook verlegen ;x en ik haat et ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ook :'D


    You can run but not hide

    Ik dus ook x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb dat ook ;x

    Nja, na een 'hallo' komt er ook niet vaak veel meer uit bij vreemden.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Same here


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ook verlegen, vooral als mensen heel erg lief tegen me doen, dan kijk ik zo ganse tijd weg met zo'n lachje en word ik net een tomaatje,

    en nu doet me vriendje dat steeds express nog meer, omdat ie dat knoddig vindt (:

    x

    Ik ben ook verlegen

    Ik ben ook best verlegen.
    And ik ga ook meestal geen gesprek aanknopen met mensjes die ik niet ken, en al zeker niet als ik er geen boodschap voor heb.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    had ik vroeger ook...ik heb nu nog steeds dat ik het moeilijk vind vreemde mensen aan te spreken...dan wordt ik ook altijd rood en sta ik plotseling op trilstand...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben ook verlegen en dan zeker als er een jongen tegen me praat die ik niet ken, dan komt er niets zinnigs meer uit en ben ik rooder dan de mijter van Sinterklaas. :$


    All was well.

    Ik ben altijd ontzettend verlegen. Ik durf zelf mijn eigen familie niet echt aan te spreken.. Het enige voordeel is dat ik nooit rood wordt.


    Protège moi de mes désirs.

    Detain schreef:
    Ik ben ook verlegen ;x en ik haat et ook.


    Just a simple "I love you" (:

    heb ik ook, als er in de klas iets gevraagd word weet ik echt nooit het antwoord man xd en dan word ik ook nog eens rood xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Heb ik ook ;x