• Iedereen scheldt nerds altijd uit en vindt ze stom en wat nog allemaal (en dan doel ik vooral op de populaire klikjes) maar ze kopen wel allemaal zo'n nerdbril, trekken een foto van zichzelf, zetten hem op hun profiel enz. voor reacties uit te lokken van hoe geweldig ze wel niet zijn. Maar verder dragen ze die dingen waarschijnlijk toch niet. Ik heb althans nog niemand over straat zien lopen met zo'n nerdbril.
    Ik snap het niet.

    Edit: Daarmee bedoel ik mensen die geen bril nodig hebben en het gewoon voor de show dragen. Ikzelf draag ook een bril, maar ik draag dat, omdat ik anders niks zou zien. (':

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 18:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rolemodel schreef:
    Nerds zijn soms schattig, ghihi. :3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    in mijn school draagt men wel zon brillen..


    And all the girls in the front row scream your name.

    drieastrid schreef:
    alsof nerd zijn alleen aan een bríl ligt. --'

    Die woorden zocht ik ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    drieastrid schreef:
    alsof nerd zijn alleen aan een bríl ligt. --'


    Zo denken veel mensen wel hoor. (ik niet, anders zou ik zelf een nerd zijn)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Crush schreef:
    Nerdbrillen vindt ik wel cool.
    Maar ik vind wel dat je gelijk hebt. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Anarchy schreef:
    (...)

    Zo denken veel mensen wel hoor. (ik niet, anders zou ik zelf een nerd zijn)

    Er zijn totaal niet zoveel mensen die iemand een nerd vinden als die een bril draagt hoor. Tenzij dat Nederlanders op dat vlak een andere mentaliteit hebben (niet gemeen bedoeld !). In België staat Nerd gelijk aan dé beste punten hebben van de klas, lelijke broeken dragen die té kort zijn en zich niet verzorgen. Die dingen samen maken je een nerd.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 19:59 ]


    -

    whehe ja inderdaad : P
    die brillen zijn wel leuk tho, maar nerds zijn dan ook wel heel lief <33


    Mew <3

    Oké, dus je bent een nerd als je een bril hebt? Dat slaat volkomen nergens op. Ik snap sowieso niet waar het woord 'nerd' vandaan komt. Althans, mensen bekijken het in een ander opzicht, nu verstaat iedereen het nerd zijn onder; pukkels, een bril, een beugel. Terwijl een nerd eigenlijk iemand is die liever met z'n neus in de schoolboeken zit dan bijvoorbeeld uitgaat.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik eb zelf ook zo'n bril gekocht. :) maar ik draag hem ook wel us naar school..


    Love is the movement <3

    Strychnine schreef:
    Oké, dus je bent een nerd als je een bril hebt? Dat slaat volkomen nergens op. Ik snap sowieso niet waar het woord 'nerd' vandaan komt. Althans, mensen bekijken het in een ander opzicht, nu verstaat iedereen het nerd zijn onder; pukkels, een bril, een beugel. Terwijl een nerd eigenlijk iemand is die liever met z'n neus in de schoolboeken zit dan bijvoorbeeld uitgaat.

    Amen.


    Alis volat propriis.

    Oké, ikzelf heb er trouwens ook een. Zonder sterkte. Maar dat is niet voor de show, gewoon omdat ik het leuk vind staan. -ego-
    En het verschilt per persoon of diegene die ook zo'n "nerd"bril draagt, ook nerds uitlacht en dat soort dingen. Dus ik vind niet dat je gelijk hebt, integendeel zelfs. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Een jongen uit mijn toneelgroep droeg het een keer naar toneel en school, alleen niet de hele tijd omdat hij hoofdpijn kreeg van het glas of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Strychnine schreef:
    Oké, dus je bent een nerd als je een bril hebt? Dat slaat volkomen nergens op. Ik snap sowieso niet waar het woord 'nerd' vandaan komt. Althans, mensen bekijken het in een ander opzicht, nu verstaat iedereen het nerd zijn onder; pukkels, een bril, een beugel. Terwijl een nerd eigenlijk iemand is die liever met z'n neus in de schoolboeken zit dan bijvoorbeeld uitgaat.


    Ik weet het, maar er zijn zoveel mensen die oppervlakkig denken en dan krijg je dus dat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dan moet je bij mij op school komen, zo veel die zo'n bril hebben terwijl ze helemaal geen bril nodig hebben haha x'D


    dream, dare, fly!

    Hhahaha helemaal mee eens x]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.