• Iedereen scheldt nerds altijd uit en vindt ze stom en wat nog allemaal (en dan doel ik vooral op de populaire klikjes) maar ze kopen wel allemaal zo'n nerdbril, trekken een foto van zichzelf, zetten hem op hun profiel enz. voor reacties uit te lokken van hoe geweldig ze wel niet zijn. Maar verder dragen ze die dingen waarschijnlijk toch niet. Ik heb althans nog niemand over straat zien lopen met zo'n nerdbril.
    Ik snap het niet.

    Edit: Daarmee bedoel ik mensen die geen bril nodig hebben en het gewoon voor de show dragen. Ikzelf draag ook een bril, maar ik draag dat, omdat ik anders niks zou zien. (':

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 18:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Daar heb je zo 100% gelijk in, Hahhaaa xp

    Ik ken iemand die draagt zo'n bril. En hij is totaal niet zo'n persoon, denk ik. Want ik ken hem niet goed xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn vriendin heeft sinds kort een bril voor het bord: een nerdbril. Het staat haar heel goed, en ze zit ook nog eens op vwo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nerdbrillen vindt ik wel cool.
    Maar ik vind wel dat je gelijk hebt. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind zo'n brillen cool, maar ik heb er wel zelf geen :9~


    All was well.

    Blondine schreef:
    Mijn vriendin heeft sinds kort een bril voor het bord: een nerdbril. Het staat haar heel goed, en ze zit ook nog eens op vwo.


    Maar zij heeft dat nodig, dus dan vind ik het normaal.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Kingdom schreef:
    Ik vind zo'n brillen cool, maar ik heb er wel zelf geen :9~

    Ik val op nerds -en skaters;x-

    Maar ik vind dat ze het zelf meoten weten. ik heb ook wel een nerd bril en heb niets tegen Nerds. het is hun keuze en hun mening en die moeten we dan maar respecteren hoe dom die ook is.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb zo'n bril maar ik draag hem niet omdat ik al een eigen echte bril heb 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Kingdom schreef:
    Ik vind zo'n brillen cool, maar ik heb er wel zelf geen :9~

    Kingdom schreef:
    Ik vind zo'n brillen cool, maar ik heb er wel zelf geen :9~

    alsof nerd zijn alleen aan een bríl ligt. --'


    AAP

    Ik vind zo'n brillen cool en heb in tegenstelling tot jou wél al een paar mensen daarmee op straat zien lopen, waaronder enkele vriend(inn)en :'D


    -

    Bij ons heb ik heelveel gezien die zo'n bril gewoon op straat dragen hoor. Ik heb lenzen maar ik ga denk ik zo'n bril op sterkte laten zetten voor mij zodat ik hem ook gewoon normaal kan gebruiken.


    when words fail, music speaks.

    Nerds zijn soms schattig, ghihi. :3


    None but ourselves can free our minds.