• Het boek dat heet'The Asylum for Wayward Victorian Girls' HiepHiepHoeraa _O_. Het is duur, maar voor EA-diehards/fans/psycho's is het zeker de moeite waard. Het is een prachtig, zielig, ziekelijk, raar en wazig autobiografisch boek wat je zeker gelezen moet hebben!!

    Voor mensen die het willen bestellen...


    Wie du mir, so ich dir.

    Ha, zelfs ik geef nog niet zoveel geld aan één boek uit. Tenzij het een omnibus-achtig-iets is 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gekkerd! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 16:48 ]

    ik ga dat boek kopen op der concert 26/02/10 :Y)

    Poseidon schreef:
    Yay, het is alleen niks voor mij ;x


    -

    Waar gaat het boek over?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    OverMyHead schreef:
    Ha - ha, als jij daar vrolijk van wordt 8D


    Only losers can act the way you do

    Chased schreef:
    (...)

    -

    Waar gaat het boek over?
    Ik weet niet of je weet wie Emilie Autumn is? Zij is een violindustrial artieste uit Amerika. En ze heeft als act op het podium altijd over 'The Asylum'. Zo noemden ze in Engeland een gesticht. Ze heeft dus ook in een mental hospital gezeten en heeft hierover liedjes geschreven, vandaar dat ze zo bekend is in de underground/industrial scene. Omdat sommige liedjes echt letterlijk gestoord zijn, te maken hebben met geestensziekte etc. Emilie is opgenomen toen omdat ze deed aan automutilatie en omdat ze ernstig bipolar was -volgens anderen niet meer voor zichzelf kon zorgen- toen werd ze daar compleet plat gespoten en gedrogeerd. Is ze mishandeld en is er misbruik van haar gemaakt etc. Best wel een behoorlijk heavy book, en mensen die dat soort dingen niet gewend zjin kunnen het ook maar beter niet lezen, aangezien er ook heel veel foto's van momentopnames bij zitten.

    Ook vertelt ze in het boek hoe ze de 'bloody crumpets' heeft ontmoet. -haar achtergrond dans/zangeressen-


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaloers!
    Die wil ik namelijk ook zo hard hebben. Hmm, ik dacht trouwens dat 't 50 euro was ipv 38 euro. :'DD
    Ik wil 'm ook zeker hebben.
    Echt fijn voor je! :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    en toen werd ik jaloers =/ xD
    ik wil het zo graag kopen,maar ik mag niks van internet kope T.T
    zoude ze het niet tijdes de tour op concerte ofzo verkope? ik hoop echt van wel.. =/
    achja,lucky you! ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Strychnine schreef:
    Jaloers!
    Die wil ik namelijk ook zo hard hebben. Hmm, ik dacht trouwens dat 't 50 euro was ipv 38 euro. :'DD
    Ik wil 'm ook zeker hebben.
    Echt fijn voor je! :'D
    Ja maar er komt ook nog verzendkosten bij. Ik haal hem in Amerika -doet moeilijk- :Y). Je kan hem in maart kopen!!! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Shikari schreef:
    en toen werd ik jaloers =/ xD
    ik wil het zo graag kopen,maar ik mag niks van internet kope T.T
    zoude ze het niet tijdes de tour op concerte ofzo verkope? ik hoop echt van wel.. =/
    achja,lucky you! ^^
    Op de Open Gate tour gaan ze verkocht worden :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Op de Open Gate tour gaan ze verkocht worden :Y)

    is dat deze tour of de volgende?


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    (...)
    is dat deze tour of de volgende?
    deze :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat boek lijkt me interessant eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    deze :Y)

    Oeh yeah nice ^^:Y)
    Ga je alleen naar het concert vn EA in NL of ook in BE ofzo? (:
    xx


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    (...)
    Oeh yeah nice ^^:Y)
    Ga je alleen naar het concert vn EA in NL of ook in BE ofzo? (:
    xx
    Helaas alleen naar het nederlandse. Had eerst eigenlijk VIP tickets willen halen voor in BE, maar dat ging niet meer lukken, omdat ik dan stage heb. En die in die weekook al twee dagen vrij moet hebben voor Tokio Hotel. In Nederland heb ik helaas geen vip tickets, maar is ook niet nodig. Als ik EA, Aprella, Beth, Maggie Of Veronica wil spreken, dan lukt dat me zo ook nog wel, haha. En David komt misschien ook mee als ik geluk heb -cheer- _O_. En in het najaar, als het ze gaat lukken, komen ze toch weer terug naar Nederland.


    Wie du mir, so ich dir.