• Het boek dat heet'The Asylum for Wayward Victorian Girls' HiepHiepHoeraa _O_. Het is duur, maar voor EA-diehards/fans/psycho's is het zeker de moeite waard. Het is een prachtig, zielig, ziekelijk, raar en wazig autobiografisch boek wat je zeker gelezen moet hebben!!

    Voor mensen die het willen bestellen...


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Helaas alleen naar het nederlandse. Had eerst eigenlijk VIP tickets willen halen voor in BE, maar dat ging niet meer lukken, omdat ik dan stage heb. En die in die weekook al twee dagen vrij moet hebben voor Tokio Hotel. In Nederland heb ik helaas geen vip tickets, maar is ook niet nodig. Als ik EA, Aprella, Beth, Maggie Of Veronica wil spreken, dan lukt dat me zo ook nog wel, haha. En David komt misschien ook mee als ik geluk heb -cheer- _O_. En in het najaar, als het ze gaat lukken, komen ze toch weer terug naar Nederland.

    ahw ok (:
    ik wou ook vip tickets kope mr tmocht nie vn me ma =/
    en heel miss ga ik naar het concert in NL vn EA als t nog nie uitverkocht is =/


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    (...)
    ahw ok (:
    ik wou ook vip tickets kope mr tmocht nie vn me ma =/
    en heel miss ga ik naar het concert in NL vn EA als t nog nie uitverkocht is =/
    Nee is nog niet uitverkocht en ik denk dat dat nog wel even duurt. De meeste EA fans gaan in België en Duitsland. Ook omdat Eindhoven voor de meeste totaal niet gunstig ligt, maar voor mij juist wel :Y). Das wel minder dat je geen viptickets mocht, maar ach je gaat evengoed naar Emilie, das toch super vet (krul)?!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoop dat ik mag. :')
    Het is niet echt dichtbij of zo. Dusja, maar ik hoooop dat ik iemand vind die meewilt, haha. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oh my gay.. Het pakje heeft zojuist the US of America verlaten. Ja ik heb zojuist opgezocht waar mijn pakketje zich bevind -geen leven-


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee is nog niet uitverkocht en ik denk dat dat nog wel even duurt. De meeste EA fans gaan in België en Duitsland. Ook omdat Eindhoven voor de meeste totaal niet gunstig ligt, maar voor mij juist wel :Y). Das wel minder dat je geen viptickets mocht, maar ach je gaat evengoed naar Emilie, das toch super vet (krul)?!

    Ja,ik ben al blij dat ik al gewoon naar het concert kan gaan (:
    Want ik ga daar nog leuke mensjes meeten enzo ^^
    Maar ik denk dat eindhoven niet zo ver voor mij ligt :')
    want ik wou eerst ook nog naar het concert vn EA in luxemburg ofzoiets gaan,maar dat is de dag na het concert in antwerpen,en dat overleef ik niet =/
    En er komen best weinig mensen naar t concert in Antwerpen,toch +/- de helft van de vorige keer =/


    Imperfection Is Beautiful

    MrsHangover schreef:
    Oh my gay.. Het pakje heeft zojuist the US of America verlaten. Ja ik heb zojuist opgezocht waar mijn pakketje zich bevind -geen leven-

    -giggle-
    Volgens mij kun jij je de volgende dagen echt niet op iets anders concentreren, of wel soms?

    Kirsten! Je pakje is onderweg! Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    -giggle-
    Volgens mij kun jij je de volgende dagen echt niet op iets anders concentreren, of wel soms?

    Kirsten! Je pakje is onderweg! Ö
    Nou het is de 26ste verzonden. Maar nu is het gewoon Amerika uit. Das als ik het zaterdag nog heb, dan ben ik zo zo zo zo fakking blij, niet normaal :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Shikari schreef:
    (...)
    Ja,ik ben al blij dat ik al gewoon naar het concert kan gaan (:
    Want ik ga daar nog leuke mensjes meeten enzo ^^
    Maar ik denk dat eindhoven niet zo ver voor mij ligt :')
    want ik wou eerst ook nog naar het concert vn EA in luxemburg ofzoiets gaan,maar dat is de dag na het concert in antwerpen,en dat overleef ik niet =/
    En er komen best weinig mensen naar t concert in Antwerpen,toch +/- de helft van de vorige keer =/
    Hmm, dat is inderdaad niet echt bijster veel... Naja ik hoop dat je in Eindhoven kunt, misschien zie je mij dan ook nog wel :Y). Ik weet niet of je een paar van de PR van de nederlandse fanbase kent?


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Hmm, dat is inderdaad niet echt bijster veel... Naja ik hoop dat je in Eindhoven kunt, misschien zie je mij dan ook nog wel :Y). Ik weet niet of je een paar van de PR van de nederlandse fanbase kent?

    Ik ken eigelijk niemand die naar het concert gaan =/ ofja miss 1 iemand,mr dat weet ik niet zeker,want ze gaat ook nr t concert in Antwerpen..


    Imperfection Is Beautiful

    Cool voor je (: Hopelijk is hij leuk -en komt hij aan :Y)-


    Hope goes lost but never dies.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Op de Open Gatep tour gaan ze verkocht worden :Y)
    Open Gate tour, zo gaat waarschijnlijk de volgende pas heten. Deze heet 'The Key Tour', Sorry :X. Maar het boek gaat in ieder geval gewoon vanaf nu in de verkoop bij de merchandise.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gaaaaast o.O
    Da kost like 80 euro en haar concerts kosten dan maar 13 o.O
    Dat vind ik echt een foute verhouding, eerlijk gezegd. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ga daar naar toe de 26ste in Antwerpen. Nog iemand? ;d
    Ik ben genoodzaakt alleen te gaan, aangezien ik niemand ken die haar ook goed vind. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    Ik ga daar naar toe de 26ste in Antwerpen. Nog iemand? ;d
    Ik ben genoodzaakt alleen te gaan, aangezien ik niemand ken die haar ook goed vind. (':


    Ik heb het zelfde probleem, alleen mag ik niet alleen naar haar toe :( iig, Dat boek is vet! Ik zou hem ook graag es een keer willen bestellen.


    "Let them eat cake!"

    MacGregor schreef:
    Ik ga daar naar toe de 26ste in Antwerpen. Nog iemand? ;d
    Ik ben genoodzaakt alleen te gaan, aangezien ik niemand ken die haar ook goed vind. (':

    Ik ga naar ea in Antwerp? ^-^


    Imperfection Is Beautiful