• Goh, lekkere schooldag vandaag. Sjees. :/
    Het was pauze, en ik zat lekker te kletsen met vrienden van me. Opeens komt O, mijn beste vriendin en riep ik haar. Komt opeens die afdelingsleider -ik mag 'm niet-, gaat-ie zeggen; 'Vind je het wel zo verstandig om naar haar toe te gaan'. Ze zei; 'Waarom niet, ik wil alleen wat vragen'. Ging die vent helemaal in discussie met haar want we mochten niet meer met elkaar omgaan alles. Ja hallo, ze is m'n beste vriendin, wtf is dit voor gezeik.

    Ik heb achteraf wel een vermoeden waarom we niet meer met elkaar mogen omgaan -maar we luisteren niet xd-, want we hebben allebei iets geflikt en zijn daarvoor hard aangepakt, maar misschien is het daarom. Wat het is maakt niet uit. Ik vind het nergens op slaan. School is geen strafkamp?
    Wij mogen niets op school. Geen snoep ofzo, geen joggingbroek, we mogen niet eens foto's maken in de pauze, geen muziek luisteren, en nu mag ik niet meer met m'n beste vriendin omgaan, slaat nergens op.

    Sorry, moest het even kwijt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Geen joggingsbroek, geen snoep, etc? o.o
    What the fuck?
    Vrijheid is tegenwoordig ver te zoeken. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat slaat nergens op. Ze kunnen op je school toch niet bepalen met wie je omgaat? ;o

    Ik vind vooral het idee dat jij en je beste vriendin niet meer met elkaar mogen omgaan echt onzin. Dat is privé, heeft niets met school te maken, vriendschappen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Damn wat een zeikschool. Wij mogen ook geen jogginsbroeken dragen maar dat heeft te maken met dat we dan leren wat bedrijfsinstellingen zijn enzo. Voor de rest moeten we zelf weten wat we in de pauze doen en eten.

    Dat is echt niet tof van je afdelingsleider. Zowieso, wat jullie ook gedaan mogen hebben, als jullie toch gestraft zijn of een gesprek hebben gehad, vind ik niet dat hij dit verder mag door trekken. Dan moet hij het ook achter zich laten voor wat het is.


    Wie du mir, so ich dir.