• De stelling van vandaag luidt:
    Het is zielig als je op een leerkracht verliefd word

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    In feite kan je er niets aan doen. Liefde is moeilijk te onderdrukken. Iets waar je niet aan kan doen is niet altijd zielig.
    Ik ben dus oneens met de stelling.
    Maar als je in deze situatie terecht komt, is het toch beter er niet aan te denken en toch proberen de gevoelens te onderdrukken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, je kunt je gevoelens niet veranderen. Leraren zijn ook maar mensen, en op een leraar verliefd worden is niet zielig, vind ik.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 7:23 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oneens, want je kan er niks aan doen als je verliefd word op een leraar.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Compass schreef:
    In feite kan je er niets aan doen. Liefde is moeilijk te onderdrukken. Iets waar je niet aan kan doen is niet altijd zielig.
    Ik ben dus oneens met de stelling.
    Maar als je in deze situatie terecht komt, is het toch beter er niet aan te denken en toch proberen de gevoelens te onderdrukken.



    zo mee eens ^^^^

    wij hadden ook een super lieve leraar verliefd was ik gelukkig niet maar ik kan me goed voorstellen als je het wel was (helaas moest hij weg omdat wij niet genoeg uur kon krijgen)


    you were born original don't die as a copy

    Oneens


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens, je kiest niet zelf de persoon waar je verliefd op wordt.


    - hoi ;D

    Oneens, aan verliefd zijn kan je niks doen. Maar als er echt een relatie ontstaat, etc, vind ik dat wél zielig.


    Protège moi de mes désirs.

    Oneens, Zoals de anderen al zeggen. Aan verliefd zijn kan je weinig iets doen. Het gaat vanzelf. =)


    Sometimes it's best not to care.

    oneens,
    en heb nu geen zin om een argument te typen :$


    It's not the same without you.

    oneens, zoals bijna iedereen hier zegt, je kan er niets aan doen op wie je verliefd wordt.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    sacred schreef:
    Oneens, aan verliefd zijn kan je niks doen. Maar als er echt een relatie ontstaat, etc, vind ik dat wél zielig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens


    The Alternative Taste

    Marihuana schreef:
    Oneens, je kunt je gevoelens niet veranderen. Leraren zijn ook maar mensen, en op een leraar verliefd worden is niet zielig, vind ik.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    oneens, en ik ben het met al de bovenstaande argumenten eens


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Marihuana schreef:
    Oneens, je kunt je gevoelens niet veranderen. Leraren zijn ook maar mensen, en op een leraar verliefd worden is niet zielig, vind ik.


    your eyes are like stars in the night.