• Update;
    Oke lieverds,ik ben gegaan..En het was wel leuk,maar hij was niet alleen -.- zijn vriend was mee.Maarja het was wel gezellig want we gingen naar een speeltuintje bij mij in de buurt en toen ik op het muurtje ging zitten zei ik "Oh ik ga staan,mijn kont word koud" en toen zei hij "laat mij maar zitten,dan kom jij maar op mijn schoot" dus ik gedaan en hij hield me de hele tijd vast enzo.Dus daarna gingen we in zo'n huisje bij het speeltuintje en toen hield hij me weer steeds vast en toen zei die "Wat is er?"want als hij me aankeek keek ik snel weg.En toen ik mijn schouders ophaalde zei hij "wordt je verlegen als ik zo naar je kijk".Dus ik had het gevoel dat ik nu écht rood werd.En toen daarna zaten we zó dicht met onze gezichten bij elkaar dat hij me een kus gaf.Dus ik dacht echt zo van IEPPP HELP:$ maar toen gaf ik hem nog een kus.En toen naar een paar min. hebben we gezoend!en toen naar een uurtje ofzo stonden we bij het hekje en toen fluisterde hij in mijn oor "Je weet wat ik van jou vindt maar wat vindt je van mij?".Dus ik zo "ja ik weet niet,ik kan dat niet zo zeggen"."Zeg het maar in een smsje goed?"Zei hij toen.Ik knikte en toen ik naar huis wou kwam hij naar me toe en toen ik vroeg "wat ga je nou doen" zei hij "jou een kus geven".En toen ik naar huis liep en thuis aan kwam stuurde ik hem een smsje met 'ik vind je lief&lekker en mss vind ik je wel een beetje leuk ;$' dus toen kreeg ik terug 'ik denk echt precies t zelfde alleen ik vind je wel leuk'.En toen schreef ik weer 'oh en nu?want jij vindt me leuk en ik denk dat ik je leuk vind'.En toen kreeg ik van hem 'is dit een aanzoek?'.en toen heb ik met mijn stomme kop gezegt 'nee maar ik ga slapen :$'.

    heb ik het goed gedaan of had ik iets anders moeten zeggen?

    dikke kus van mij (flowers)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 8:59 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gewoon gaan. Het wordt vast leuk, aangezien hij eerder al zo tegen je deed.
    Veel plezier. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Gewoon gaan. Het wordt vast leuk, aangezien hij eerder al zo tegen je deed.
    Veel plezier. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Bro schreef:
    Gewoon gaan. Het wordt vast leuk, aangezien hij eerder al zo tegen je deed.
    Veel plezier. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gwn gaan =D als het niks word [wat ik me niet bij voor kan stellen] kan je alsnog naar huis gaan =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    sws gaaan, wat kan er nu nog mis gaaan ? (:


    Life is a beautiful struggle

    RoseDestiny schreef:
    gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan_O_


    I solemny swear i am up to no good

    GAYBUDDY schreef:
    sws gaaan, wat kan er nu nog mis gaaan ? (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gaan, het wordt vast leuk :)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon doen :P!


    Shit happends

    gaan!

    einde discussie ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Buh, geluksvogel.

    Ja dus
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Bro schreef:
    Gewoon gaan. Het wordt vast leuk, aangezien hij eerder al zo tegen je deed.
    Veel plezier. (:

    + we willen een verslag (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gaan en terugkomen met leuke details voor ons. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HeroHUNTER schreef:
    (...)
    + we willen een verslag (:


    They fell in love, didn't they?