• De stelling van vandaag luidt:
    Het is zielig als je op een leerkracht verliefd word

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een vriendin van mij is 'verliefd' op een vrouwelijke leerkracht. maar het maakt haar wel kapot.


    everything you imagined, and more...

    het is niet zielig,
    want je kan er niets aan doen, als je op een leraar verliefd wordt.
    -i guess-

    Oneens maar bij ons zijn ze allemaal lelijk of oud x'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Marihuana schreef:
    Oneens, je kunt je gevoelens niet veranderen. Leraren zijn ook maar mensen, en op een leraar verliefd worden is niet zielig, vind ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Compass schreef:
    In feite kan je er niets aan doen. Liefde is moeilijk te onderdrukken. Iets waar je niet aan kan doen is niet altijd zielig.
    Ik ben dus oneens met de stelling.
    Maar als je in deze situatie terecht komt, is het toch beter er niet aan te denken en toch proberen de gevoelens te onderdrukken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het zou vervelend zijn, maar je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. Helaas.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Echt niet. Liefde overvalt je, kan jij toch niets aan doen? En het is niet omdat het leraren zijn dat ze geen mensen zijn waar je verliefd op kan worden hoor -spreekt uit ervaring-

    Marihuana schreef:
    Oneens, je kunt je gevoelens niet veranderen. Leraren zijn ook maar mensen, en op een leraar verliefd worden is niet zielig, vind ik.

    oneens. Meestal is het geen echte liefde, maar is het meer het gevoel dat je je er door geapprecieerd wordt, dat hij/zij je begrijpt, en zo. Maarje kan er niet aan doen, aangezien liefde een gevoel is, en dat kan je moeilijk veranderen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    oneens, ik ben het namelijk zoals beschreven in mijn gedicht in mijn story...

    ONEENS

    Dat is helemaal niet waar. Je kiest nooit op wie je verliefd wordt. Als dat nu je leerkracht is, je kan er helemaal niks aan doen. Daarom ben je dan toch niet zielig? Mensen die denken dat ze alles zijn, dat zijn zielige mensen.

    Vigilante schreef:
    Echt niet. Liefde overvalt je, kan jij toch niets aan doen? En het is niet omdat het leraren zijn dat ze geen mensen zijn waar je verliefd op kan worden hoor -spreekt uit ervaring-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens. Wat er anderen hier zeggen erover (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Kinda,
    maar je kan niet kiezen op wie je verliefd word,so ^^


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.