• Ja, waar haal je die? Ik vind het geweldig, en heb ze al op bv marktplaats gezien, maar het nadel daarvan is dt je die niet zelf kan samenstellen, en dat wil ik juist wel. Of er mocht een hele mooie hairfalls wezen die al een pakket vormen, dan wil ik kijken. Wie weet waar je die koopt? Online shop of niet, het maakt niet uit. En Attitude Holland hou ik in m'n achterhoofd, daar zit er wel 1tje bij die eik echt geweldig vindt, maar het is erg duur. En ik zou ook wel eens meerdere willen zien. Dus, waar kan je het kopen? Mag ook internationale sites zijn hoor, als ze ze daar maar verkopen. Ontzettend bedankt. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xLIPSLIKEE schreef:
    Omgoshh,,Ik vind ze lelijk:X
    ..soryy..ik heb geen idee waar je ze koopt.


    Boeien, da's jouw mening :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sorry voor de bump, maar ik vraag me af of de mensjes hier dit nog leuk vinden :3

    MissRaver schreef:
    Sorry voor de bump, maar ik vraag me af of de mensjes hier dit nog leuk vinden :3

    Oooooo, dan maak je toch een nieuw topic aan. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Oooooo, dan maak je toch een nieuw topic aan. -.-

    Dat had ook gekund, maar dan krijg ik weer het gezeur dat ik ook een oud topic had kunnen bumpen :D

    MissRaver schreef:
    (...)
    Dat had ook gekund, maar dan krijg ik weer het gezeur dat ik ook een oud topic had kunnen bumpen :D

    Nope. Voor een nieuw topic krijg je positieve comments, bij het bumpen krijg je waarschuwingen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nope. Voor een nieuw topic krijg je positieve comments, bij het bumpen krijg je waarschuwingen. (cat)

    Fijn dat ik dat ook weet :X (flower)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 15:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.