• Heeee, mijn andere serie wordt maar niet gemaakt enzo,, teminste, heel weinig, dus ga ik een serie met rollen maken, dan hoop ik dat me nieuwe serie wel veel gemaakt gaat worden(A)

    Het verhaal:
    Meisje, Th-hater. Waarom? Vroeger.. Toen zat TH bij haar op school. Ze werden gepest, door iedereen eigelijk, ook door haar. Ze was eigelijk de leider van het groepje.. Ze heeft er spijt van, diep in haar hart, maar dat gaat ze natuurlijk aan niemand vertellen. Maar dan op een ochtend wordt ze wakker in Tom's lichaam.. Wat, moet ze doen?! Ze moet op zoek naar haar eigen lichaam, want ze is ervan overtuigd dat Tom dan in haar lichaam zit...

    Rollen:

    Meisje = hoofdrol:
    bf meisje:
    meisje wat tom leuk vind, ze probeert dan ook met hem te krijgen:
    bf twins:

    Vrienden van hoofdrol:
    -
    -
    -
    -

    meisje dat nu ook gepest wordt door dat groepje:

    als je nog suggestie hebt voor andere rol, roep dan even, dan kijk ik of ik kan gebruiken(A)

    Wat ik moet weten:
    naam:
    leeftijd:
    rol:
    karakter:
    hobby's/sporten:
    likes:
    dislikes:
    tekstje:

    naam: Anouschka

    leeftijd: 17

    rol: Maakt niet uit, wat jij bij mij vind passen ^^

    karakter: Spontaan, aardig, behulpzaam, zelverzekerd, heeft graag fun ^^

    hobby's/sporten: Skaten, snowboarden, zwemmen, shoppen, gewoon op het strand zonnen, uitgaan en op vakantie gaan ^^

    likes: Haar vrienden, dieren, nieuwe mensen ontmoeten, concerten, festivals, snoep en de rest wat allemaal bij hobby's & sport staat ^^

    dislikes: School, arrogante mensen, mensen die denken dat ze beter zijn, alle steekbeestjes op deze wereld.

    tekstje:

    Ejj ik ben Anouschka =D

    Ik ben dus 17 jaartjes oud en ik lieft mijn vrienden. Ik ga graag op vakantie of het nou in de winter is of in de zomer ^^ Ook hang ik vaak rond met mijn vrienden op de skatebaan ^^ Ook hou ik van uitgaan met vrienden en niet om perse 1 of andere hunk aan de haak te slaan ^^ Just have fun ^^
    En zo leer je ook wel eens nieuwe mensen kennen en dat is natuurlijk ook ontzettend leuk ^^ Maar ja dit was het wel zo'n beetje. Ik ben er niet echt goed in om het allemaal uit te leggen ^^


    Bye bye Xxx ^^


    ~

    hoofdrol;
    naam:
    joyce
    leeftijd:
    16
    rol:
    meisje = hoofdrol
    karakter:
    bitchi,grote mond,koppig,eigenwijs,jaloers,lief en spontaan.
    hobby's/sporten:
    voetbal.
    likes:
    shoppen.partys.
    dislikes:
    regen.spinnen.
    tekstje:
    Hééj mensen,mijn naam is joyce en ik ben 16.Jullie kennen allemaal de groep tokio hotel,vroeger haatte ik hun.Maar nu heb ik er eigenlijk stiekem spijt van,maar dat mag niemand te weten komen hoor.Ik houw van shoppen en partys,maar welk meisje houd er niet van.Maar er is iets zeer raars gebeurd,iets wat ik nooit had durven denken,iets dat ik niet wist dat het bestond.Ik ben in een ander lichaam wakker geworden.Van iemand dat ik vroeger peste met mijn groepje.Maar ik ga nu,ik heb al te veel gezegd!<3

    Hoofdrol bitteee =D
    *ik ben mn tekstje aan t schrijven!*


    i need you like a heart needs a beat.

    naam:
    Sam
    leeftijd:
    16
    rol:
    Hoofdrol
    karakter:
    Vrolijk, Eigenwijs, Hyperactief en soms een beetje bitchy
    hobby's/sporten:
    Dansen, Zingen, Gitaar spelen, Lezen en schrijven.
    en fotografie
    likes:
    Muziek, films, concerten
    dislikes:
    Tokio hotel? Denk ik, ik weet t niet meer, en nja verder arrogantie enzo.
    tekstje:
    Haii!
    Ik ben dus Sam,
    16 jaar loop ik hier al rond.
    Ik houd ervan om films te kijken met vrienden, of om gewoon lekker gitaar te spelen.
    De enige band waar ik echt een hekel aan heb is TH..
    Don't ask me why..
    Ik mag ze gewoon niet ..
    Maar eignelijk weet ik het ook weer niet zeker, dat is een beetje vreemd de laatste tijd
    Verder ben ik niet agrressief ofzo hoor ^^ xD
    Maarja, ik moet weer gaan

    xx! Sam x3


    i need you like a heart needs a beat.

    bf twins
    INfoo komt deraan ;)


    Crack a bottle

    naam: Silke

    leeftijd: 16

    rol: BF hoofdrol

    karakter: Lief, trouw, koppig, snel jaloers

    hobby's/sporten: Judo, zingen, nieuwe kleren ontwerpen

    likes:friends, music, lolly's, shoppen

    dislikes: Huppelkutjes, mensen die anderen hun stijl niet respecteren

    tekstje: Hallo, ik ben Silke. 16 jaar geleden ben ik op de wereld gezet. Ik ben verzot op lolly's ik heb dan ook thuis in men kamer een hele doos staan. In de vakantie ga ik vaak weg met mijn vriendinnnen. Waar ik verslaafd aan ben is shoppen. Ik ontwerp ook soms mijn eigen kleding^^... Nja nu moet ik wel door want ik moet gaan...
    Doeixx

    Laat je iets weten???

    BF van de Twins info komt

    naam:Linda

    leeftijd:18 Jaar?

    rol:BF van de twins

    karakter: Lief, Betrouwbaar, gezellig, Wild, Spontaan.

    hobby's/sporten: Voetballen, Uitgaan, Concerten. Playing guitar.

    likes: Ice-cream, Hellokitty, Gloomybears, EmoBoys<33

    dislikes:HuppelGedrag, Barbie's, Kutweer, Insecten.

    tekstje:

    HII, ik ben Linda en ben 18 Jaar.
    Ik ben dol op Gitaar spelen wat ik al vanaf mijn 6de jaar doe op een muziekschool.
    ik heb een hekel aan Huppelgedrag en heb er laatst iemand daardoor een beuk verkocht.
    maar ik moet gaan Bubuaai(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    naam: Cynthia

    leeftijd: 20

    rol: maakt niet uit

    karakter: verlegen,stil,aardig

    hobby's/sporten: drummen,gitaar spelen

    likes: muziek

    dislikes: huppels,pesters

    tekstje:
    Hallo Liefies.
    Cynthia hiero, ik ben dus Cynthia,20jaar oud. Mijn hobby's zijn drummen en gitaar spelen.
    Ik hou dus erg veel van muziek. Ik haat pesters en huppels.
    Van karakter ben ik erg verlegen en daardoor heb ik ook niet echt veel vrienden. Maar de vrienden die ik heb met hen ben ik wel erg close.
    Ow shit. Ik ben te laat, heb afgesproken met een vriendin.
    Ciaoz.

    naam:
    Chantou
    leeftijd:
    17
    rol:
    Bf twins
    karakter:
    Lief,Koppig,Eigenwijs,Bitchy,Aardig,Zelfverzekerd
    hobby's/sporten:
    Dansen,Skaten
    likes:
    Lolly's,Vrienden,Dansen,Foto's maken
    dislikes:
    Insecten, Huppels, Arrogante mensen
    tekstje:
    Jow ppl,
    Ik bn duss Chantou, 17 jaartjes jong.
    Ik doe aan Streetdance, Ik zit niet op les ,het meeste heb ik gwn vn wat mattie's geleert.
    Daarnaast Skate ik ook. Me moeder is niet blij met son dochter,Zij zou liever willen dat ik aan ballet deed en keurig nette roze jurkjes draag.
    Maar Zo ben ik niet! En daar moet ze maar mee leren leven vind ik, Verder kan ik veel steun vinden bij mn vrienden ,Ze zijn mn alles!
    Maar ik moet gaan , Me pa roept me
    BuhhBaai ,Take care bitchaahs


    Wil je laten weten of ik de rol heb en ook wnr de eerste der is??


    Crack a bottle


    Hoofdrol of BF twins.

    Name; Mandy
    Age; 17
    Likes; Op Tom geilen, gitaar spelen, zingen, muziek luisteren en meekrijsen, Tokio Hotel, scenequeens, regen
    Dislikes; Huppelkutjes, spinnen, de zon
    Karakter; Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    Plaatje; http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg
    About myself; Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ook die kaulitz twins.. die heb ik altijd al gepest. Diep in mijn hart heb ik er spijt van, Tom was eigenlijk best wel leuk. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Ik ben stiekem helemaal gek van de band van Tom. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek, scenequeens en shoppen.

    Sgat.. wil je het me laten weten als ik de rol heb? Danke!^^


    a figment of your imagination

    Promotie hoort bij promotie, en niet in het stamcafe.