• weern nieuw topic van mij, maar ik zit met iets ik ben echt verliefd op Bill en ik weet niet wat ik nou nog moet doen, weten jullie het dan misschien?

    reacties bitte!

    Jongens zoeken die je wel kunt krijgen? O:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dat gaat over, je denk gewoon dat je erop verliefd bent, maar in werkelijkheid, is dat niet zo ^^

    Uhh ..de kans is 1 op miljoen dat je hm ooit ontmoet.. duss je mag hm best lkkr vinden [vind ik ook hoa :P] maa soek een vriendje die wel bereikbaar is ..[kan handiger sijn dan iemand die jij wel kent ,,maar hy jou niet xD]]
    Njaa ..
    (K)Xx


    Crack a bottle

    Sorry dat ik het ezg, maar vergeet Bill gewoon, je zult hem waarschijnlijk toch niet krijgen, ik bedoel de kans dat je hem al tegenkomt is miniem dusjha:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    blijven hopen:D
    (doe ik oowk)hihi
    x Tessa(flower)

    ja je kan blijven hopen maar togh ik denk wel dat je hem niit tegenkomt :( (jammer ik wil hem ook tegenkomen xD)

    Gewoon proberen vergeten dat is het beste


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Gewoon laten zo. Maar niet gaan hopen dat het gebeurt, want je kans is 1 op de 10 miljoen ofzoiets^^
    Ik heb hetzelfde, ik heb het ook met mijn vriendje uitgemaakt voor Bill. Maar dat moet je dus écht niet doen! Ik heb er spijt van & nu wil hij me niet meer. Tja, eigen schuld. Maar ZEKER nemen als er iets leuks op de pad komt!
    Veel succes!

    x, Esmaye.e.


    -

    Tsjaa.. ik heb ze een keer ontmoet bij toeval.
    maar ik denk echt dat de kans heel klein is.
    proberen te vergeten en kijk om je heen; genoeg leuke jongens!


    We need to start feeling our heart <3

    Volgens mij zijn er op dit moment erg veel mensen "verliefd op Bill", maarja.
    Ga je gang, stoor je niet aan mij. Helaas kan ik je niet helpen.
    Bij mij heeft het trouwens geholpen door me meer te interesseren in andere jongens? Door zo te denken heb ik nu bijna een vriendje MAHAHA =D


    I recycle my thoughts.

    okéj even mijn uitleg ^^

    je bent niet echt verliefd, je denkt dat gewoon, omdat je er zoveel over opzoekt (op internet) kom je er alsmaar meer over te weten, en begin je te denken dat je Bill persoonlijk kent, wat niet zo is, en de band lijkt natuurlijk ook bereikbaar vandaar dat je dat denkt, omdat je denkt dat je ze persoonlijk kent ^^ door al die info die je opzoekt, en natuurlijk spelen die verhaaltjes op Quizlet ook wel een rol, je moet gewoon fantasie onderscheiden van werkelijkheidn, en leven in de realiteit =)

    Volgens mij staat dit hier heel vaag, dus goed lezen ^^

    okéj even mijn uitleg ^^

    je bent niet echt verliefd, je denkt dat gewoon, omdat je er zoveel over opzoekt (op internet) kom je er alsmaar meer over te weten, en begin je te denken dat je Bill persoonlijk kent, wat niet zo is, en de band lijkt natuurlijk ook bereikbaar vandaar dat je dat denkt, omdat je denkt dat je ze persoonlijk kent ^^ door al die info die je opzoekt, en natuurlijk spelen die verhaaltjes op Quizlet ook wel een rol, je moet gewoon fantasie onderscheiden van werkelijkheidn, en leven in de realiteit =)

    Volgens mij staat dit hier heel vaag, dus goed lezen ^^

    Omg, je hebt zo gelijk :'D Je legt het echt precies goed uit.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Omg, je hebt zo gelijk :'D Je legt het echt precies goed uit.

    Ik vind het nogal vaag uitgelegt dus zei je dit niet sarcastisch xD of meende je het, anders bedankt (A)

    (...)
    Ik vind het nogal vaag uitgelegt dus zei je dit niet sarcastisch xD of meende je het, anders bedankt (A)

    Nee, ik meende het serieus x)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Nee, ik meende het serieus x)

    (nerd)