• Hey!
    Ik kan namelijk wel een beetje giffen en ik doe het ook graag, dus als je wilt mag je hier een gif-cover aanvragen voor je verhaal.

    Voorbeelden



    Daarvoor heb ik nodig...

    Naam Story:
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) :
    Korte beschrijving:
    Personages:
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) :


    Gemaakte Cover-Gifs:

    Weirdshit
    JamesPotter

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 13:11 ]

    Even MT. :Y)

    MT. ik heb er nu geen nodig maar zeker handig om te onthouden :Y)


    wat was dit ookalweer

    Solarah schreef:
    Even MT. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eliseeee! Ik ben terug en jij blijkbaar ook. x) Ik wil in ieder geval wel eentje van je, geef me iets voor mijn Dauntless idee. (Jep, ik ga het uitwerken!) ^^

    MT voor als ik mijn trailer heb uitgewerkt :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Armastus schreef:
    MT. ik heb er nu geen nodig maar zeker handig om te onthouden :Y)


    16 - 09 - '17

    Naam Story:[RPG] Licence to Kill || Mascot & Videnda (moet niet op de cover)
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Mascot
    Korte beschrijving: De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.
    Personages: Maxwell Alexander Jefferson Saleer
    Stark Martin Charles Peterson
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Ik wil graag twee gifs. Eentje met Sebastian Stan Gifs is (die je zelf mag kiezen) en de naam Maxwell Alexander Jefferson Saleer op
    En de andere met Finn Harries gifs (die je ook zelf mag kiezen) en Stark Martin Charles Peterson op.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WeirdShit schreef:
    Eliseeee! Ik ben terug en jij blijkbaar ook. x) Ik wil in ieder geval wel eentje van je, geef me iets voor mijn Dauntless idee. (Jep, ik ga het uitwerken!) ^^

    Darling! Super, ik begin er nu aan, jij met je geweldige ideeën ook!

    Mascot schreef:
    Naam Story:[RPG] Licence to Kill || Mascot & Videnda (moet niet op de cover)
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Mascot
    Korte beschrijving: De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.
    Personages: Maxwell Alexander Jefferson Saleer
    Stark Martin Charles Peterson
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Ik wil graag twee gifs. Eentje met Sebastian Stan Gifs is (die je zelf mag kiezen) en de naam Maxwell Alexander Jefferson Saleer op
    En de andere met Finn Harries gifs (die je ook zelf mag kiezen) en Stark Martin Charles Peterson op.

    Hier begin ik ook onmiddellijk aan! Ik post zo meteen de links.

    Mascot schreef:
    Naam Story:[RPG] Licence to Kill || Mascot & Videnda (moet niet op de cover)
    Naam Auteur (en co-writer indien van toepassing) : Mascot
    Korte beschrijving: De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.
    Personages: Maxwell Alexander Jefferson Saleer
    Stark Martin Charles Peterson
    Dingen die je in de gif wilt (als niet kies is gewoon zelf) : Ik wil graag twee gifs. Eentje met Sebastian Stan Gifs is (die je zelf mag kiezen) en de naam Maxwell Alexander Jefferson Saleer op
    En de andere met Finn Harries gifs (die je ook zelf mag kiezen) en Stark Martin Charles Peterson op.

    Hier is die van jou.
    Als er iets moet veranderen, zeg het maar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:43 ]

    Mafia schreef:
    (...)
    Hier is die van jou.
    Als er iets moet veranderen, zeg het maar.
    Kan je die twee ook apart krijgen? Want het is eigenlijk voor aparte hoofdstukjes :') En misschien een andere Seb gif omdat je net degene hebt gepakt met dat ander haar op :') (Oh wat doe ik weer vervelend :') )

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 16:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Foutje sorry.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:59 ]

    Mascot schreef:
    (...)Kan je die twee ook apart krijgen? Want het is eigenlijk voor aparte hoofdstukjes :')

    Achzo natuurlijk!
    1/2

    WeirdShit schreef:
    Eliseeee! Ik ben terug en jij blijkbaar ook. x) Ik wil in ieder geval wel eentje van je, geef me iets voor mijn Dauntless idee. (Jep, ik ga het uitwerken!) ^^

    Here you go darling! :-)

    Oeh! Ik wil er een, maar ik kan vanavond pas plaatjes zoeken. Na het douchen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oeh! Ik wil er een, maar ik kan vanavond pas plaatjes zoeken. Na het douchen!

    Doe maar op het gemak ik ga vanavond nog lang op photoshop zitten eyyyy. :')