• Ja, dat had ik vandaag onder geschiedenis. Ik was zo ongelooflijk moe, en ik slaap al 1 maand echt heel slecht. En ik viel echt gewoon in slaap. Het was niet van dat ik probeerde te gaan slapen ofzo, ik bleek gewoon serieus in slaap te zijn gevallen. Het was niet de bedoeling. De persoon naast me sloeg me gelukkig weer wakker, en mijn lerares had niets gemerkt. Ik sliep ook maar 10 minuten ofzo, maartoch ;o

    Zijn jullie wel eens in slaap gevallen tijdens de les?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ja. Ik slaap altijd heerlijk op school. :X

    Tijdens Duits ben ik eens in slaap gevallen. Omdat ik die nacht amper had geslapen, en ik moest vroeg mijn bed uit en een half uur naar school fietsen. Mijn vriendin sloeg op mijn neus, en ik schrok me dood.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, grappig ik heb dat ook de laaste tijd vaak. :x


    You can run but not hide

    mmh.. nee lukt niet :')
    helaas =[[

    ik moet toch ergens mijn slaap inhalen;)


    Never forget the things that make you smile

    Whipple schreef:
    mmh.. nee lukt niet :')
    helaas =[[


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ethereal schreef:
    Tijdens Duits ben ik eens in slaap gevallen. Omdat ik die nacht amper had geslapen, en ik moest vroeg mijn bed uit en een half uur naar school fietsen. Mijn vriendin sloeg op mijn neus, en ik schrok me dood.

    Haha ik schrok ook. Ineens word ik vet hard geduwt. Dus mijn stoel verschoof. En toen kreeg ik een klap op mijn hoofd. Ik moest me echt inhouden om niet keihard te gaan gillen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha ja, tijdens economie.
    De allereerste les. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Je moet toch ergens je slaap inhalen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben één keer bijna in slaap gevallen tijdens verzorging... kwam omdat ik die nacht slecht sliep en ik moest de volgende ochtend er al om 04.46 uit om te zwemmen > selectie. Ook bijna tijdens techniek ;].


    All the right friends in all the wrong places.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Haha ik schrok ook. Ineens word ik vet hard geduwt. Dus mijn stoel verschoof. En toen kreeg ik een klap op mijn hoofd. Ik moest me echt inhouden om niet keihard te gaan gillen :'D
    Ik MOEST gillen. Maar gelukkig had niet iedereen het gehoord, alleen de mensen in mijn buurt.


    it's so empty living behind these castle walls

    haahaaha lol


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Vorig jaar, ik was de avond ervoor naar het concert van The Last Shadow Puppets geweest en ik had me al de hele dag net kunnen wakker houden. En toen 's middags ben ik dan voor een kwartier in slaap gevallen.
    En dan nog al een paar keer zo vijf minuten ofzo.

    jap, ik zit jammergenoeg op een katholieke school, en dus ben ik tijdens de mis eens in slaap gevallen... tot ik een duw kreeg omdat ik moest rechtstaan

    Nog niet, maar ik denk dat het snel gaat gebeuren.


    Think before you act.