• Ja, de jongen die ik leuk vind. Zal ik hem toevoegen op msn? Ik wil het wel maar ik durf niet. Hij is twee jaar ouder als mij dus wat zou die in mij moeten zien?
    Als je tips hebt om me te overtuigen dat ik het gewoon moet doen drop ze dan hier!
    En liever niet iets als doe gewoon wat heb je te verliezen? Want als hij zegt: ';'wtf wie ben jij!?'' dan ben ik mijn waardigheid compleet verloren!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    Als hij je kent, of iig je naam weet kan je het best doen.

    Hij kent me alleen van gezicht denk ik. Ik heb hem op hyves en je weet wel wie die hem is xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    2 jaar valt best mee hoor! (:

    Anders stuur je hem gewoon een berichtje op hyves ofzo, en gaat daarna een beetje praten.
    En dan zeg je gewoon als smoes: 'Via hyves praat lastig, mag ik je msn?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    2 jaar valt best mee hoor! (:

    Anders stuur je hem gewoon een berichtje op hyves ofzo, en gaat daarna een beetje praten.
    En dan zeg je gewoon als smoes: 'Via hyves praat lastig, mag ik je msn?'

    Ja oké, maar dat heb ik al eens geprobeerd vorig aar maar hij reageerde niet dus..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet het natuurlijk zelf weten. Je weet beter -ook al ken je hem nauwelijks tot niet- hoe hij gaat reageren dan wij.
    En hij hoeft toch niet meteen je 'leuk' te vinden of iets in je te zien als je hem toevoegt?
    Ik bedoel, je kan hem toch evengoed toevoegen en met hem praten ook al vind-ie je niet leuk?
    Zo leer je hem evengoed beter kennen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 21:53 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja oké, maar dat heb ik al eens geprobeerd vorig aar maar hij reageerde niet dus..


    Hoe kom je aan z'n msn dan?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hoe kom je aan z'n msn dan?

    Hyves.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet het doen.
    Doe het maar gewoon en voeg hem toe
    luister maar naar onze goedde raad :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Doen!
    Mijn vriendje is 4 jaar ouder en we zijn vandaag anderhalf jaar samen, als dat je helpt (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Gewoon doen, anders leer je hem nooit kennen he


    Whatever you do, have fun

    Ik zou het gewoon doen.


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon toevoegen en beginnen praten tegen hem en als hij nu niet weet je bent dan zal hij het wel te weten komen.