• Nou ik moest vandaag dus even naar het magazijn op school, in de klas. En daar zat dus een van mijn vrienden verstopt. Had hij van de film scream, een masker op gedaan, en ik loop net zo mooi die magazijn in. Opeens een brul: Whaaaaa!! En toen moest ik dik hard gillen en had ik even het gevoel dat ik flauw ging vallen. (ik schrik namelijk heel snel :'D) En ik vind het niet leuk als mensen mij laten schrikken, aangezien dat ik veel te vaak mee heb gemaakt. >< En echt iedereen komen kijken wat er aan de hand was. : |

    Maarja wie haat dat ook? : P


    You can run but not hide

    Dat is kut. Ik heb er ook echt een hekel aan, ik schrik namelijk ook heel snel ;o

    LOOOOOOOOOOOOOOL.
    Ik vind het fantástisch om iemand te laten schrikken C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Fragile schreef:
    Dat is kut. Ik heb er ook echt een hekel aan, ik schrik namelijk ook heel snel ;o


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Beastie schreef:
    LOOOOOOOOOOOOOOL.
    Ik vind het fantástisch om iemand te laten schrikken C:



    Wahaha :''D


    You can run but not hide

    Ja i,wa ooit een kamp toen ik 11 was en toen was er een avond spel we in groepjes het domein moesten afzoeken om opdrachten te doen,Zien wij iets bewegen we gaan daar toe en springt plots een van de leiders uit een boom met een masker op ik was dus gillent het hele domein afgelopen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Beastie schreef:
    LOOOOOOOOOOOOOOL.
    Ik vind het fantástisch om iemand te laten schrikken C:


    haha, ik ook.


    Smiling but close to tears.

    Beastie schreef:
    LOOOOOOOOOOOOOOL.
    Ik vind het fantástisch om iemand te laten schrikken C:

    Als je het ook maar probeert, ik vermoord je!

    Mijn broer vind het wel eens leuk om me te laten schrikken. Maar ik ben vaak alleen thuis - of dat denk ik tenminste - en dan springt hij opeens tevoorschijn. Of als het pikkedonker is en hij grijpt me opeens vast o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind het altijd leuk als mensen me laten schrikken. Daarna kan ik er altijd heel hard om lachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Dat is kut. Ik heb er ook echt een hekel aan, ik schrik namelijk ook heel snel ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik schrik echt gemaaan snel >.< en dan gil ik veel te hard en dan kijkt iedereen x"D (best wel genânt)


    There has to be good, so that evil can kick its ass