• Dat zei mijn vriendin tegen me.
    Zo ongeveer mijn héle school rookt, en ook veel van mijn vriendinnen.
    Alleen ik en een andere vriendin niet.
    Ik vind het echt zo vies hè. ;x
    En de enige reden dat mensen het doen is om stoer te zijn of erbij te horen. Echt zo dom. :S

    Wat vinden jullie ?
    Of rookt er iemand ?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 19:19 ]

    Thingies schreef:
    Dat vind ik belachelijk, om te gaan roken omdat alle anderen dat ook doen.
    Zelf rook ik niet, wil ik ook niet gaan doen.


    hoi, jij bent leuk.

    Prevail schreef:
    Ik vind roken omdat het stoer is nergens op slaan, eerlijk gezegd. Ik rook niet en heb er op dit moment geen behoefte aan, maar ik zeg nooit nooit want ik weet niet of dat altijd zo blijft.

    Ik heb gerookt maar ben nooit verslaafd geweest.
    en doen om ergens bij je horen is al helemaal dom.
    Ik was gewoon super nieuwsgierig. Als haast iedereen het lekker vind zal er wel iets speciaals aan zijn. en toen had ik er een gestolen en toen ging ik ergens helemaal alleen zitten. Maar ik heb nooit gerookt om ergens bij te horen.

    Rolemodel schreef:
    En de enige reden dat mensen het doen is om stoer te zijn of erbij te horen. -> Dit is niet waar hoor meisje. De meeste mensen hebben er heus wel een reden voor. (;
    \
    Meisje? xd Ik heet Zoë ;p
    & jaa, soms wel ja .
    maar dat is dan meestal om stress ofzo .
    maar dan helpt roken sowieso niet . ;x

    Ik rook niet,
    omdat ik het vies vind.

    ik rook heel af en toe, op feestjes, maar niet omdat het stoer, maar omdat het zooooo aanstekelijk is als iedereen staat te roken..


    Never forget the things that make you smile

    Laat ze maar allemaal doodgaan ja. Zal ze leren.
    Ohja, dan is het al te laat, oops! (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik begon met roken omdat ik heftig in de problemen zat, en dat als enige uitweg zag. Ik was paranoia en had geen controle over mezelf. Inmiddels ben ik er bovenop gekomen.
    Maar aan roken omdat het stoer is doe ik niet. Het is dan juist stoerder om 'nee' te zeggen, en niet te roken.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Coloured schreef:
    (...)\
    Meisje? xd Ik heet Zoë ;p
    & jaa, soms wel ja .
    maar dat is dan meestal om stress ofzo .
    maar dan helpt roken sowieso niet . ;x


    Ligt eraan in wat voor situatie zit. Als je echt geen controle meer over jezelf hebt en helemaal bent doorgedraaid, kan het nog weleens zo zijn dat je alcohol, (drugs) en roken als uitweg ziet. Dat is dan hun manier om de pijn te verzachten.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Ligt eraan in wat voor situatie zit. Als je echt geen controle meer over jezelf hebt en helemaal bent doorgedraaid, kan het nog weleens zo zijn dat je alcohol, (drugs) en roken als uitweg ziet. Dat is dan hun manier om de pijn te verzachten.

    Ja dat is wel zo.
    Maar eerlijk gezegd vind ik 't wel dom sorry. ;x
    Ben jij al wel gestopt ?

    Ik vind het vieeeeeeees.

    Oeh -zin om het te vertellen-
    Op school gaan de leraren zegmaar wel eens naar het fietsenhok -Waar leerlingen niet mogen komen- om te babbelen of te roken. En ik en een vriendin gingen er eens heen en toen stonden er 2 te roken en ik zei: 'Niet roken, is vieeeeeeees'. En toen zei die docent met een vet grappige stem 'Neeeeeeen'. Lolz. MAAR HET IS VIES C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Coloured schreef:
    (...)
    Ja dat is wel zo.
    Maar eerlijk gezegd vind ik 't wel dom sorry. ;x
    Ben jij al wel gestopt ?


    Ach, dat is jouw mening, daar hoef je geen sorry voor te zeggen :').
    Ja, ik ben gestopt. Met moeite, maar het is me gelukt. En daar ben ik heel erg trots op.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze moeten doen wat ze willen doen. Het is dan wel zielig om te roken voor stoer te doen,maar bij sommigen zijn er andere redenen voor. Ik rook niet omdat ik simpelweg niet tegen die rook kan.
    Dus ik zal dan ook nooit roken.

    Ik heb ooit eens een keer getrokken, maar dat was ook alles. Ik heb me rot gekucht.
    Maar bij ons is er een groepje in school van het 2e jaar, zoals mij dus; die paffen elke dag wat af hoor. Dan denk ik echt van: Waar ben je mee bezig?

    Ik rook niet. Behalve op feestjes. Maar dat doe ik niet om er per se bij te horen ofzo. Ik vind het gewoon gezellig, en lekker. Maar ik doe het niet om erbij te horen, want als ik het niet zou willen had ik echt wel nee gezegd (:
    Ik heb geen zin om mijn leven te gaan verpesten door sigaretten. Eens in de zoveel tijd is het niet zo erg (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.