• De stelling van vandaag luidt:
    Populaire mensen zijn vaak mensen die niemand mag

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Populaire mensen worden meestal gezien als mensen die overal mee wegkomen, stinkend rijk zijn, echt heel arrogant zijn en overal schijt aan hebben.

    En dat terwijl het eigenlijk gewoon betekent dat het iemand is die erg geliefd wordt.

    Door al die vooroordelen gaan mensen een intense haat krijgen aan mensen die wat meer geliefd zijn dan de gemiddelde persoon. Terwijl er ook mensen zijn met veel vriendinnen en vrienden die ontzettend aardig zijn.

    Oneens dus.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    eens en oneens...
    er zijn mensen die heel dom doen omdat ze denken dat ze zo populair zijn dat ze daarom maar alles kunnen en krijgen maar ik ken ook mensen die ook heel populair zijn en iedereen kent van de school, maar die zijn altijd aardig voor mij en komen ook voor me op als ik weer eens in de problemen zit..

    zo das mijn mening^^


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    Geen Mening. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens. Dat ligt aan de persoon zelf. En niet aan hoe populair diegene is.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:39 ]

    in heel veel gevallen wel maar er zijn toch altijd uitzonderingen!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    soms, want dan kijk je tegen ze op. maar er zijn ook mensen die heel populair zijn geworden door aardig te doen.

    Vaak wel, maar dat hoeft niet!


    Stop existing and start living.

    tuurlijk niet,
    anders ben je toch ook niet populair


    AAP

    vos schreef:
    Nee, ik denk dat iedereen wel voor iemand bang is.
    Zo zijn ze misschien bang dat iemand populairder is. -.-''
    Maar populair hoeft niet meteen gemeen en eigendunk te betekenen.


    Whoops, had de stelling verkeerd gelezen. x)


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Achter hun rug, vaak wel. Maar als ze erbij zijn vind iedereen ze aardig. Al zijn er uitzonderingen.


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik mag ze niet, omdat ze mij niet mogen. Op de een of andere manier ben ik altijd iemand waarover ze praten en roddellen....

    stereootypeeee.
    mensen doorbreek die krengen eens.

    hartstikke oneens.

    vaak denken mensen dat die "bitch, met het blonde haar en die arrogante look," dat die populair zijn... (zie? stereotype/vooroordeel)

    ik denk dat het veel te maken heeft met jaloezie, en... persoonlijke sociale situatie/milieu.

    oftewel; hartstikke oneens.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 22:24 ]

    Ik ken maar een paar mensen die populair zijn. En dat is omdat ze vooral heel aardig zijn en met iedereen om kunnen gaan.
    Dat zijn nou niet bepaald de personen die het meeste in hun groepje te vertellen hebben. Ik denk dat uiteindelijk de personen buiten het groepje wel bepalen wie er populair is.
    Hartstikke oneens. De gehate mensen zijn niet populair, maar hebben of veel invloed (geld, contacten, grote bek om iedereen te overtuigen etc.) of "het populaire groepje" gebruikt die persoon om er zelf beter van te worden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 22:34 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    hangt af van persoon tot persoon (:


    And all the girls in the front row scream your name.