• Zon jongen uit mijn klas, J. [Hij is voor Sparta]
    We zaten zo te praten, en ik ging Duits van hem overschrijven. Dus ik schrijf Psv op zijn schrift, en m'n vriendin M schrijft Feyenoord. Dus later geef ik hem zo zijn schrift terug, hijzo; 'neeeejoh, haat aan 010' [010 = rotterdam] Dus zijn C [zijn vriend] en ik zo keihard; 'DAT IS OOK SPARTA SUKKEL' dus hij zo; 'ojaaa'
    Echt vet dom, maar hij is wel cool. (nerd)

    Hebben jullie ook zulke klasgenoten/vrienden/vriendinnen die ook zulke domme opmerkingen maken? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Vooral mensen die zo droog zijn tegen leerkrachten, echt niet normaal. Ik lig de hele tijd strijk en vind het zo jammer dat we niet altijd samenzitten met die gasten, want dat zou iedere les veel leuker maken. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik maak die altijd x'd
    We waren zo bij nederlands parodien aant zien ;d
    En er was dit gedichtje:
    Ik zit me voor het vensterbank
    Onnoemelijk te vervelen
    Ik wou dat ik twee hondjes was
    Dan kon ik samen spelen.


    En de parodie was:
    Ik zit wat voor het vensterbank
    Te klooien in de keuken
    Ik wou dat ik twee hondjes was
    ...


    En ik begreep er dus geen bal van en de lerares moest met omwegen aan mij zitten uitleggen dat er iets moet komen met 'dan kon ik samen ...' en wat rijmt er op 'keuken'? x'D
    Ik had het pas door aan het eind van de les o.o


    Where there is a sea there are pirates...

    Lol


    We'd be forever young, think of it!

    Das best dom


    We'd be forever young, think of it!

    maar er valt weinig aan te doen, foutje... *shame for that guy*


    We'd be forever young, think of it!

    Nog wel dommer... :X

    Ik moest een keer een toets nakijken van een jongen uit mijn klas, en ik schrok me dood.
    Er werd gevraagd: "Wat is een prairie?" Antwoord hij doodleuk met "een soort van zweefvliegtuig"
    ._.

    O ja, en in één van onze lokalen staat een cactus, en hij zegt "Whaaajoow, ik viel bijna in die palmboom!"

    o.o


    Scream for mercy!

    Oh zo vaak joh XD


    Life is hard and then we die

    Haha :'D
    & Heel vaak (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAH x'D
    Ja soms wel.

    By me zus in de klas was er zo'n meisje, en die keek uit et raam en zag 1 blaadje vallen. Zegt ze keihard: "HET IS HERFST!" Te droog .__.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 15:10 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.