• Heeft er iemand raad; het voelt alsof ik aan het dood gaan ben :'(

    Kweet nie wat te doen?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Veel ijs eten.


    Do what people say you can't.

    Een bak ijs kopen!
    Nee sorry, ik heb geen ervaring hiermee.

    Overdreven doen. Als meisje moet je nooit je tranen laten lopen voor een jongen. Nooit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je vriendin bellen? Ijs eten? Gewoon even huilen? Douchen? Ik heb geen ervaring, aangezien ik het uit heb gemaakt. :') Veel succes!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ijs eten zoals de rest zegt? Depressieve muziek luisteren? Lijkt ook populair te zijn.


    Take me to wonderland

    Vooral jezelf de ruimte geven om te huilen en het niet wegstoppen. Maar vergeet niet dat je op een gegeven moment jezelf bij elkaar moet rapen en weer dingen moet gaan doen om jezelf af te leiden. Huil eerst de eerste golven van verdriet eruit, ga daarna dingen ondernemen (dat is dus ongeveer maximaal 4 dagen). Tuurlijk mag je dan nog wel 's erom huilen en ervan balen en je klote voelen, maar je moet wel door.

    Vervelend dat het uit is met je vriendje/vriendinnetje (,,lief'' is nogal uiteenlopend, sorry :c), ik hoop dat je je snel beter voelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!

    Gooi je emoties eruit. Bij jezelf, familie, vriendinnen. En heb vertrouwen in dat het beter word en met tijd zal het zeker beter worden!


    You are beautiful, you are love.

    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!


    Dat idee moet ik onthouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gewoon uithuilen & kilo's chocola.


    -

    Filettino schreef:
    Vooral jezelf de ruimte geven om te huilen en het niet wegstoppen. Maar vergeet niet dat je op een gegeven moment jezelf bij elkaar moet rapen en weer dingen moet gaan doen om jezelf af te leiden. Huil eerst de eerste golven van verdriet eruit, ga daarna dingen ondernemen (dat is dus ongeveer maximaal 4 dagen). Tuurlijk mag je dan nog wel 's erom huilen en ervan balen en je klote voelen, maar je moet wel door.

    Vervelend dat het uit is met je vriendje/vriendinnetje (,,lief'' is nogal uiteenlopend, sorry :c), ik hoop dat je je snel beter voelt.


    Dankje x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    gedupt :'D


    In ieder geval huilen en verder zou ik het niet weten behalve de vrij algemene dingen zoals ijs en chocola eten


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!

    Oh, zo'n ding heb ik ook voor een bepaald iemand. -wbw-


    Take me to wonderland

    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!


    Das een plan;


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Zet een sterke pot thee, pak een paar plakken chocola en zet een mooie film op.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel