• Elke vrijdag om 20:30 op SBS6

    Wie volgt het?
    Praat er hier over.


    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 20:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb net een paar youtubefilmpjes bekeken, en die Andrew/Joker is keiknap (lol)
    damn ik hoop dat The Joker wint want ik zie dat Andrew eral uit is, maar ik kan spijtig genoeg dat programma niet zien, ik woon in België en ik ontvang niet zo veel Nederlandse zenders, ik ontvang enkel Amerikaanse, Engelse, Franse, Duitse en Belgische zenders :S Ik weet niet hoe dat komt.

    HIJ IS ZOOO LEKKER. Omg, wat ben ik jaloers op zijn vrouw zeg. Kon ik die maar hypnotieseren [a].


    Live life like a raver.

    Kikilicious schreef:
    Ik heb net een paar youtubefilmpjes bekeken, en die Andrew/Joker is keiknap (lol)
    damn ik hoop dat The Joker wint want ik zie dat Andrew eral uit is, maar ik kan spijtig genoeg dat programma niet zien, ik woon in België en ik ontvang niet zo veel Nederlandse zenders, ik ontvang enkel Amerikaanse, Engelse, Franse, Duitse en Belgische zenders :S Ik weet niet hoe dat komt.

    Je kan hier altijd uitzendingen aan een stuk door terugkijken :"D Dus niet dat irritante gedoe van Youtube dat het steeds maar 10 minuten zijn ofzo ;]


    Alis volat propriis.

    TheJokerxx schreef:
    HIJ IS ZOOO LEKKER. Omg, wat ben ik jaloers op zijn vrouw zeg. Kon ik die maar hypnotieseren [a].

    Idd D: Ik word altijd boos als ik dat zie, dan denk ik zo van daaaamn, was ik dat maar o_O


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Je kan hier altijd uitzendingen aan een stuk door terugkijken :"D Dus niet dat irritante gedoe van Youtube dat het steeds maar 10 minuten zijn ofzo ;]


    Ohh dankje , nu kan ik het volgen, en moet ik niet steeds zoeken op Youtube :)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 17:12 ]

    Kikilicious schreef:
    (...)

    Ohh dankje , nu kan ik het volgen, en moet ik niet steeds zoeken op Youtube :)

    Graaggedaan hoor ^-^ Ik gebruik die site ook altijd ;D Youtube is irritant :l


    Alis volat propriis.

    Ik vind Rinke ook niks maar deze act was wel goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Ik vind Rinke ook niks maar deze act was wel goed.


    Komt omdat wesley erin zat (A) ;p


    Live life like a raver.

    Ik vond die act met die honden gisteravond zo nep he. Je zag gewoon dat die honden lief waren en geen vlieg kwaad deden. Onzin dat ze zogenaamd 'gevaarlijk' waren.


    Life is hard and then we die

    Je zag dat die hond aan het grommen was en eigenlijk van plan was hem te bijten toen hij op de grond lag.


    I live for the applause, you will die for it.

    hmm, het zou mij niet verbazen als die honden niet gewoon waren afgericht.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Maggot schreef:
    @ xFuture
    Idd ;o Van Ramana heb ik trouwens wel nog iets gehoord herinner ik me net..
    @ Predictable
    Ik vond die act ook niet echt geweldig. Je kan aan zo'n kindje's gezicht toch gewoon zien wie de moeder is? En op hoe dat kindje reageert. Ik wil wel weten hoe 'ie dat met die luchtbellen doet. Ik wil dat ooook D:


    Jaa inderdaad. Of het is natuurlijk allemaal ingestudeerd, dat hij van tevoren al weet welke moeder erbij hoort. Maar dat met die luchtbellen was indd wel veet. Ik vraag me echt af hoe hij dat deed :'D

    Predictable schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad. Of het is natuurlijk allemaal ingestudeerd, dat hij van tevoren al weet welke moeder erbij hoort. Maar dat met die luchtbellen was indd wel veet. Ik vraag me echt af hoe hij dat deed :'D


    Idd, het blijft natuurlijk allemaal wel nep, maar het blijft geweldig om naar te kijken ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jaja, zodadelijk de uitslag. ö


    Live life like a raver.

    Clairvoyance schreef:
    Ik ken het niet :')


    None but ourselves can free our minds.